וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט פריקוול ל"הסופרנוס" נמצא בפיתוח על ידי יוצר הסדרה המקורית, דיוויד צ'ייס

8.3.2018 / 20:48

מרגש: סרט פריקוול לסדרה "הסופרנוס" נמצא בפיתוח על ידי דיוויד צ'ייס, יוצר הסדרה ולורנס קונר שהיה אחד מכותביה. כמה מהדמויות האהובות מהסדרה יופיעו גם בסרט, שעלילתו תתרחש בתקופת המהומות על הרקע הגזעי בניוארק בשנות ה-60

טוני סופרנו. באדיבות yes,
מתוך "הסופרנוס"/באדיבות yes

סרט פריקוול לסדרה "הסופרנוס" נמצא בשלב פיתוח על ידי דיוויד צ'ייס, יוצר ואחד מכותבי סדרת הדרמה המוערכת של HBO, ולורנס קונר שהיה אחד מכותביה. ניקול למברט תשמש כמפיקה בפועל. הסרט, ששמו הזמני הוא "The Many Saints of Newark", יופק על ידי חברת ניו ליין סינמה.

כמה מהדמויות האהובות מהסדרה יופיעו גם בסרט, שעלילתו תתרחש בתקופת המהומות על הרקע הגזעי בניוארק, ניו ג'רזי, בשנות ה-60, שבהן אפרו-אמריקאים ואיטלקים היו ביריבות. על פי פרסום בוראייטי, צ'ייס ישמש כמפיק וככותב שותף. סרטו האחרון היא "Not Fade Away" שיצא בשנת 2012.

הפרק האחרון של "הסופרנוס". HBO,
מתוך הפרק האחרון של "הסופרנוס"/HBO

"דיוויד הוא מספר סיפורים מוכשר ואנחנו, לצד עמיתנו ב-HBO, נרגשים שהוא החליט לבקר שוב ולהרחיב את עולם 'הסופרנוס' בסרט", מסר יו"ר קבוצת וורנר ברוס.

"הסופרנוס" עלתה לשידור לראשונה בינואר 1999, שודרה במשך שש עונות לאורך 86 פרקים, עד לפרק הסיום ביוני 2007. היא זכתה לשבחים רבים מהביקורות - הגרדיאן הבריטי למשל הגדיר אותה כסדרה הטובה ביותר בכל הזמנים, וזכתה גם בפרסים רבים, בהם 21 פרסי אמי ו-5 פרסי גלובוס הזהב. כזכור, השחקן ג'יימס גנדולפיני, שגילם את כוכב הסדרה, טוני סופרנו, מת ביוני 2013.

  • עוד באותו נושא:
  • הסופרנוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully