וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה וברקו vs יום האישה: כך שוב הביך איל ברקוביץ' את הצופים

שחר קורן

11.3.2018 / 6:10

"אופירה וברקוביץ'" של יום שישי האחרון הייתה בסימן יום האישה והזדמנויות חוזרות: מרב מיכאלי חזרה בלי פחד להחדיר בינה במנחים, ובל אגם היא הטראנסית שבאה לשקם את היחסים אחרי פיאסקו ברקו מול סתיו סטרשקו. כמו שניתן לצפות, ההתרסקות לא איחרה להגיע

אופירה וברקוביץ' 9/3/2018. צילום מסך
אופירה וברקוביץ'/צילום מסך

אתחיל בברכת יום האישה שמח לקוראות המדור! מי ייתן ונזכה לחיות השנה בישראל שוויונית, מכילה ויפה יותר. מקווה שסיימתן להתרגש מהברכה וחזרתן למציאות כי ספיישל יום האישה הבינלאומי של 'פירה וברקו יצא לדרך וכמו שאומרים הבריטים - This weeks episode is not for the faint hearted.

המרחק בין איל ברקוביץ' ויום האישה רחוק בערך כמו המרחק בין שרה נתניהו וכנס זכויות עובדים מוחלשים בהסתדרות. בדיוק הסיבה שבגללה פוטנציאל השעשוע מספיישל המורכב כולו מנשים חזקות ואייל ברקוביץ' היה גדול במיוחד. וטרנית התוכנית, חברת הכנסת מרב מיכאלי, הגיעה לאולפן כדי להרביץ קצת תורה פמיניסטית במנחה השובב למרות הטראומה שחוותה בביקורה הקודם. זוכרים? מיכאלי התארחה בתוכנית בסוף השבוע שבו התפרסמה כתבת מגזין "לא מחמיאה" במיוחד על בן זוגה ליאור שליין, אז היא מצאה עצמה מגנה עליו תוך כדי מתן הסברים על הבחירה שלהם לא להביא ילדים. הופעה טלוויזיונית שהסתיימה עם דמעות בעיניים.

מרב מיכאלי, אופירה וברקוביץ' 9/3/2018. צילום מסך
השמאל הנאיבי. מרב מיכאלי/צילום מסך

לא אישה חזקה כמיכאלי תסכים להתקפל מול בריונות ובורות, והחזרה שלה לאולפן הביאה רוח מרעננת של שינוי. יכול להיות שנגלה ברקו חדש - כזה שמוכן לעלות על הנש ומבין שלאישה מביטים דבר ראשון בעיניים (בדיוק כמו לכל אדם). שמעתם את זה? זה היה הרעש של הגונג שחבט לי בראש שעה שברקו לא הבין למה נשים דורשות שוויון כל הזמן, הן הרי מקבלות שכר זהה לגברים - הנה אני ו'פירה מרוויחים בול אותו דבר! כאילו, זה מה שהיא חושבת אבל הסוכן שלי כריש אז ברור שדרשתי עוד 20%. אישה צריכה לדעת את מקומה. טוב, כנראה שהביקור הזה היה רק חצי תיקון, כי כאשר מיכאלי הסבירה לברקו שבשונה ממשק הבית שלו, ברוב משקי הבית בישראל נשים הן אלה שצריכות לבצע את כל מטלות הבית במקביל לעבודה במשרה מלאה, הוא אפילו הראה סימנים של הבנה והסכמה.

התיקון האמיתי בתוכנית והאורחת שהכי ציפיתי לבואה מאז השיחה שלא קרתה עם יאיר נתניהו - הייתה בל אגם. יוצאת "פרויקט Y" בעבר וכוכבת "גולסטאריות" של HOT בהווה, הגיעה להתארח בתוכנית למרות שהקהילה הטרנסג'נדרית בישראל דרשה להחרים את ברקו בעקבות הריאיון המחפיר עם הדוגמנית סתיו סטרשקו. "מה יש לך בין הרגליים" ו"האם תחזרי להיות בן" הן רק שתיים מהשאלות שנשאלו בריאיון ההוא והתירוץ שניתן בעקבותיו, לפיו ברקו בסך הכל שואל בטלוויזיה את מה שישראל ישראלי מרחובות שואל בשולחן השישי, לא ריצה אף אחד. להיפך - בורות היא לא משהו להתגאות בו וגם אין לה שום נסיבות מקלות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יואב קיש, אופירה וברקוביץ' 9/3/2018. צילום מסך
הטובים לטיס. יואב קיש/צילום מסך

בל אגם היא אדם בוגר ממני, כי עובדה שהיא הגיעה לתוכנית להביא שלום בין הקהילה וברקו. קאט ל - "מה קורה ניסו", איתו פתח ברקו את השיחה בין השניים. לא! לא! ועוד הפעם - לא! באיזה עולם לגיטימי להתחיל שיחה עם טרנסג'נדרית בשימוש בשם הזכרי בו היא נולדה? ברור שברקו חשב שזאת בדיחה קורעת ואיזה מצחיק זה שהכוסית שיושבת מולי היא בכלל ניסים מחולון, אבל באמת שנמאס לכתוב כמה המרחק בין האיש הזה ומחשבה גדול. אופירה הבטיחה שהפעם ברקו ילמד מה ההבדל בין אישה טרנסית, קוקסינלית, הומואים ולסביות - הבטחה שלא קוימה, וטוב שכך. לברקוביץ' לא חסר דבר כדי להיות פתוח למציאות שמקיפה אותו, הוא בוחר לשמר את הדעות החשוכות שלו בנימוק של "אני דוגרי" וכולכם סתם "יפי נפש". אז לא תודה, את השיעור שלו בנימוסים והליכות שיעשה בזמנו החופשי ויחסוך לנו את הזמן עם שאלות על חיי המין של בל אגם.

אם אין שאלות מביכות, יש הצהרות מטופשות. הפעם? ברקוביץ' טוען שהעובדה שבל אגם לא יצאה עם טרנסג'נדר מוכיחה שיש לה מוסר כפול כי הרי גם הוא טוען שהוא לא יהיה עם טרנסג'נדרית כי הוא לא יפסיק לחשוב על מה היא הייתה פעם. גם אני מוצא את עצמי חושב ללא הפסקה על הכדורגלן המבריק שאייל ברקוביץ' היה והפרובוקטור בשקל שהוא הפך להיות.

בל אגם, אופירה וברקוביץ' 9/3/2018. צילום מסך
לא יאמן שזה קורה שוב. בל אגם/צילום מסך

בשונה ממיכאלי ובל, שאר הנשים החזקות בתוכנית הגיעו כחלק מהסכם תוכן שיווקי שאופירה אסייג חתמה עליו עם הפקת התוכנית. גורו הכושר אירה דולפין והמומחית לרפואה טבעית (שנראית פחות טבעית בעצמה) פולה בליק דיין, הגיעו לתוכנית כדי לספר לכולנו על סיפור ההצלחה שלהן ואיך הן מצליחות לעשות מיליונים תוך כדי ניהול משק בית. לזכותה של אסייג יאמר שהיא לא הסתירה לרגע שהיא לקוחה (מה זה מרוצה!) של השתיים, אבל כמו שראינו בריאיונות עם חברים/לקוחות/ספקים אחרים של אסייג - ע"ע מיכל הקטנה ואייל גולן - האירועים האלה מסתיימים כמופעי חנופה מהסוג הנמוך ביותר. שום שאלה חשובה לא נשאלת וחוץ מרולר שירוץ עם מספר הטלפון של בעל העסק לצד הכיתוב "התקשרו כבר עכשיו", מדובר בפרסומת פר אקסלנס.

תוכן שיווקי משעשע יותר הציגו דנית גרינברג ואליאב אוזן שהגיעו לתוכנית כדי לדבר על הכמעט סרטן שבו חלתה דנית. נושא חשוב בפני עצמו, אבל הם לפחות הביאו מחט שבאמצעותה קיעקע אליאב את אופירה, מה שיצר אפקט קומי מלווה בצרחות. אין מה לומר, לאופירה הזאת יש ביצים, ואם זאת השורה התחתונה של ספיישל יום האישה הבינלאומי כנראה שלא היה להיט.

קורל סימנוביץ', אופירה וברקוביץ' 9/3/2018. צילום מסך
באמת הקול שלה. קורל סימנוביץ'/צילום מסך

היכל התהילה

"אולי תגיד לי: 'מרב אנחנו נפרדות ממך'", מרב מיכאל לאייל ברקוביץ' (אין מה לומר, השמאל תמיד היה נאיבי)

"זה הקול האמיתי שלך?", אופירה אסייג לקורל סימנוביץ' (מה ששלה שלה)

"אני עדיין (חי) ב-1998", אייל ברקוביץ' (בוא נסגור 1732, ואנחנו עוד מפרגנים)

"הדבר היחיד שאני מעריך יותר מכדורגלן זה טייס קרב", אייל ברקוביץ' ליואב קיש (מכניס את כל הדברים שלו לפרופורציה הנכונה)

דנית ואליאב, אופירה וברקוביץ' 9/3/2018. צילום מסך
אין מה להגיד, לאופירה יש אומץ. דנית ואליאב מתארחים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully