וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונרים חוזרים: הגרסה החדשה של "רוזאן" נרכשה על ידי yes

11.3.2018 / 11:53

הקומדיה הקלאסית ופורצת הדרך, שעוסקת במשפחת קונר ממעמד הביניים-נמוך באילינוי, חוזרת בעונה חדשה. yes רכשה אותה לשידור בישראל והיא תגיע לכאן באפריל הקרוב

יח"צ - חד פעמי

21 שנים לאחר שהסתיימה, חוזרת הקומדיה האהובה עטורת הפרסים לעונה עשירית בת שמונה פרקים. הסדרה, שעסקה במשפחה אמריקאית ממעמד הביניים-נמוך מאילינוי, הפכה בזמן קצר להצלחה מסחררת, היתה התוכנית הנצפית ביותר בארה"ב בין 1989 ל-1990 וכיכבה במשך כל תשע עונותיה בראש טבלאות הרייטינג. מבקרים רבים ראו בסדרה את הסיטקום הראשון שתיאר בצורה אותנטית את מעמד הצווארון הכחול, שבו שני ההורים עובדים מחוץ לבית ובכל זאת מתקשים לעמוד בעומס הכלכלי, ובו הדמויות הראשיות הן בעלות משקל יתר, אבל משקלן אינו מהווה מטרה לבדיחות. "רוזאן" מככבת בקביעות בכל רשימה מכובדת של סדרות פורצות דרך ששינו את פני הטלוויזיה. בר זכתה על תפקידה באמי פעם אחת, ואילו מטקאלף לקחה את הפרס שלוש פעמים. בין הכוכבים שהחלו בסדרה את דרכם בתפקידי אורח ניתן למנות גם ג'ורג' קלוני בתפקיד אורח מתמשך, ובין כותביה מאז היו גם ג'וס ווידון ("באפי", "הנוקמים") ונורם מקדונלד ("סאטרדיי נייט לייב"). בישראל שודרה הסדרה המקורית בערוץ הראשון, והפרקים החדשים יגיעו ל-yes החל מ-7 באפריל, ימי שבת ב-21:30.

רוזאן 2018, רוזאן בר, ג'ון גודמן. yes,
צווארון כחול 2018. הקאסט החדש של "רוזאן"/yes

כל השחקנים הראשיים חוזרים לתפקידיהם, כולל רוזאן בר (רוזאן), ג'ון גודמן (דן, שמת מהתקף לב בפרק האחרון אך בעונה הזאת הוא חי), לורי מטקלאף (דודה ג'קי), אליסיה גורנסון (בקי), שרה גילברט (דרלין), דניאל פישמן (די. ג'יי). כמו כן תשוב שרה צ'וק, שבמשך מספר עונות החליפה בזמנו את גורנסון בתפקיד בקי, והפעם חוזרת בדמות חדשה: אנדריאה, אישה נשואה שתשכור את בקי להיות אם פונדקאית עבורה. ג'וני גלאקי ("המפץ הגדול") יחזור גם הוא בתפקיד דיוויד, בעלה של דרלין, אבל מפאת לוח הזמנים העמוס שלו ישתתף בפרק אחד בלבד. יחזרו לתפקידי אורח גם סנדרה ברנרד ואסטל פרסונס.

"רוזאן", שמעולם לא היססה לגעת בנושאים שהיו טאבו בחברה האמריקאית, תעשה זאת גם במסגרת העונה החדשה. היא תדבר על מהגרים, על טראמפ (לו, כך על פי רוזאן בר בעצמה, הקונרים הצביעו - כאנשי צווארון כחול), הורות יחידנית, אך בעיקר תעסוק בנושא המשפחה ועל האופן שבו השסע בחברה האמריקאית זוחל גם למשפחות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
seperator

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully