וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר את השיא של עצמו: עומר אדם מכר 30 אלף כרטיסים להופעתו

11.3.2018 / 11:40

לאחר שנפתחה מכירת הכרטיסים להופעתו של הזמר עומר אדם באצטדיון "סמי עופר" בחיפה, האתר קרס. גם הפעם נרשמה כצפוי התנפלות ו-30 אלף הכרטיסים נמכרו תוך שעות

צילום מסך

היסטריה: הזמר עומר אדם שבר שיא נוסף כשמכר תוך שעות 30 אלף כרטיסים להופעה באצטדיון "סמי עופר" בעיר חיפה שצפויה להתקיים ב-24 במאי. אתר מכירת הכרטיסים קרס לגמרי וכל מי שניסה לקנות כרטיסים נאלץ להמתין במשך שעות. אלפי בני אדם נותרו גם הפעם ללא כרטיסים להופעה המבוקשת ביותר בישראל.

לפני כחודש וחצי קיים עומר אדם חמש הופעות בהיכל מנורה מבטחים, כשכל הכרטיסים אליהן נמכרו תוך דקות ספורות. לאחר שכל הכרטיסים לארבע הופעות נמכרו במהירות בזק, נפתחה הופעה חמישית שגם אליה נחטפו הכרטיסים תוך רבע שעה. גולשים רבים התלוננו בעמוד הפייסבוק של הזמר על כך שאינם מצליחים להשיג כרטיסים. בהופעות הקודמות נפתח שוק שחור שבו נמכרו כרטיסים במחירים מופקעים. מחיר הכרטיסים הרשמי להופעה באצטדיון "סמי עופר" החל ב-199 שקלים.

"כבר כאשר פתחו את ההופעה הראשונה של עומר אדם, ניסינו לרכוש כרטיסים אך הם נגמרו במהרה", סיפר אז בייאוש לוואלה! תרבות מיכאל, מעריץ של עומר אדם. "על ההופעה השניה בכלל לא היה על מה לדבר, תוך 10 דקות הכרטיסים נגמרו לגמרי. ניסינו להתקשר עשרות פעמים בדקות הבודדות האלו שהכרטיסים החלו להימכר, אבל המוקדים קרסו לגמרי, האתר הראה הודעה שהכל מלא. לא ברור לי איך במקום כל כך גדול שיכול להכיל אלפי אנשים, נגמרים הכרטיסים להופעה של זמר ישראלי תוך כמה דקות בודדות. זה הפך להיות כבר פשוט מתסכל. בגלל כל הביקוש הזה, אנשים התחילו לקנות כרטיסים בחזירות ולמכור אותם במחירים מופקעים".

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, מסר: "אני מאשר באופן רשמי כי המופע סולד אאוט וכל הכרטיסים נמכרו. תודה לכל הרוכשים".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully