וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איחוד עם 'חלב ודבש'? זה לא עבד מעולם. לא יקרה פתאום נס"

12.3.2018 / 11:50

בצילומי הקליפ לשיר "הללויה", שאלנו את גלי עטרי למה הכשילה את איחוד חלב ודבש ("מה מצפים, שפתאום יקרה נס? זה לא עובד") ואת שרת התרבות מירי רגב, הממונה על חגיגות ה-70, מדוע נמנע באופן תמוה מדני רובס לבצע את שירו "כל הפנים והשמות" לטובת שרית חדד. צפו

כתב: שגיא בן נון, צלם ודאו: דייב שחר, עורכת: אביב ארגז, צלם סטילס: רפי דלויה

אחרי הסקנדל, צולם אתמול הקליפ לשיר "הללויה" בעיבוד דאנס חדש בביצוע עדן בן זקן וגלי עטרי. השיר ילווה את חגיגות ה-70 למדינה, בתוספת של מילים חדשות שכתבה תמלילנית השיר שמרית אור (מלחין השיר הוא קובי אשרת), כשיוקרן בסיום טקס המשואות.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, מנהלת חגיגות ה-70 למדינה הציעה לעטרי לקיים איחוד היסטורי ומרגש עם להקתה לשעבר חלב ודבש. עטרי תחילה גילתה נכונות לאיחוד ראשון עם הלהקה, ואף ביקשה להגדיל את חלקי הסולו שלה בשיר מבית אחד ל-2-3, ונענתה בחיוב, אולם לבסוף היא סירבה. חבריה לשעבר מהלהקה כעסו עליה וטענו כי היא פועלת משיקולי אגו במקום לעשות את הבחירה הנכונה.

שרת התרבות מירי רגב, גלי עטרי, עדן בן זקן וקובי אשרת. צילום: רפי דלויה,
שרת התרבות מירי רגב, גלי עטרי, עדן בן זקן וקובי אשרת/צילום: רפי דלויה

במסיבת העתונאים שהתקיימה אמש בין צילומי הקליפ, וואלה! תרבות פנה לגלי עטרי בשאלה מדוע הכשילה את הרעיון לאיחוד חלב ודבש, למרות שתחילה הסכימה, ובניגוד לרצון חבריה ללהקה לשעבר ושני יוצרי השיר. "הסיפור הוא כזה", השיבה עטרי. "הסיפור שלי עם חלב ודבש לא עבד לפני 40 שנה, הוא גם לא עבד במשך 40 שנה, והוא גם לא עבד 40 שנה אחרי. אז מה מצפים, שפתאום יקרה נס? זה לא עובד".

אבל בהתחלה הסכמת לאיחוד, ורק אחרי שבועיים סרבת. מה גרם לשינוי?

"באופן עקרוני... גם הם וגם אני היה לנו רצון טוב לנסות להתאחד אבל הניסיון הזה לא צלח כמו כל האחרים".

עוד באותו נושא

הושגה פשרה: גלי עטרי ועדן בן זקן ישירו יחד את "הללויה" בחגיגות ה-70

לכתבה המלאה
להקת חלב ודבש באירויזיון 1979. לשכת העיתונות הממשלתית
להקת חלב ודבש מבצעת את "הללויה" באירוויזיון 1979/לשכת העיתונות הממשלתית

התנהלות צורמת נוספת היא החלטת מנהלת חגיגות ה-70 לא לפנות לזמר והיוצר הוותיק והמוערך דני רובס בהצעה לבצע את השיר שיצר ושר "פנים ושמות" בטקס הדלקת המשואות, ובמקום זה להציע באופן שנוי במחלוקת לשרית חדד, החלטה שעוררה כעס רב ברשתות החברתיות. השרה רגב, הממונה על חגיגות ה-70, אמרה לוואלה! תרבות בתגובה לביקורות: "אני לא מתעסקת עם הנושאים האמנותיים. כל הסוגיות האמנותיות מי שמנהל אותן זה העורך המוזיקלי, הבמאי והמפיק, ואני מציעה שתפנה אליו עם כל השאלות. אני רק יכולה להבטיח לכם שיהיה לנו טקס מהמם, מרגש, מכובד ומכבד את אזרחי מדינת ישראל. 70 שנה, הללויה למדינה שלנו!".

צפו למעלה בכתבה המלאה, כולל תגובתה של עדן בן זקן לסערה וכן פניה נרגשת של סקאזי לראש הממשלה המנוח, דוד בן גוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully