וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ימים ולילות של מוזיקה: הפסטיבל המסקרן שמנהל שלומי שבן

12.3.2018 / 14:04

שלומי שבן ינהל לראשונה אמנותית פסטיבל בשם "Majesta" במרכז האמנויות אלמא בחודש מאי. יוני רכטר ישוב לאלבומו הראשון "התכוונות", קרן אן תחבור לשרון אייל, ויופיעו גם אסף אבידן, שולי רנד, אבישי כהן, ברי סחרוף, ערן צור ותם אהרון

פסטיבל majesta באלמא בהשתתפות ערן צור, אסף גרניט, שולי רנד, שלומי שבן, שרון אייל, יוני רכטר ותם אהרון (צילום: מיכאל טופיול). מיכאל טופיול,
פסטיבל majesta באלמא בהשתתפות ערן צור, אסף גרניט, שולי רנד, שלומי שבן, שרון אייל, יוני רכטר ותם אהרון/מיכאל טופיול

פסטיבל חדש בשם "Majesta" יתקיים במרכז האמנויות אלמא בזיכרון יעקב במשך שלושה ימים ולילות, ב-16-18 במאי. שלומי שבן ינהל אמנותית את הפסטיבל, וזו הפעם הראשונה שהוא נכנס לתפקיד מעין זה. הפסטיבל יכלול מופעים מוזיקליים, מופעי מחול, סטנד אפ, מייצגי פרפורמנס מודרני, כיתות אמן וקולינריה. את האירוע מפיקים המון ווליום ומיכאל תפוח.

שבן, שהופיע במרכז האמנויות אלמא עם פתיחתו, ביקש מהאמנים ליצור הפקות מיוחדות לפסטיבל. הופעת הבכורה, "get love", תשלב בין מוזיקה ומחול, ותפגיש לראשונה על במה אחת את המוזיקאית, הזמרת והיוצרת קרן אן עם הרקדנית והכוריאוגרפית שרון אייל. ההכנות למופע התקיימו בערים שונות באירופה, בהפוגות שבין סיבובי ההופעות של השתיים.

במופע הנעילה של הפסטיבל, יחזור יוני רכטר לאלבום הבכורה שלו, "התכוונות", ויארח את שלומי שבן. רכטר יבצע את האלבום במלואו, בטריו חדש, שכולל לצדו את המתופף אמיר ברסלר והבסיסט יוגב גלוזמן. בנוסף לשירי האלבום, יבצע קלאסיקות מתקופות שונות. "'התכוונות' הוא אלבום הסולו הראשון שלי", מסר רכטר, "וככזה הוא מסמן עבורי דרך והשקפת עולם מוזיקלית בה דבקתי שנים רבות אחר כך, ומכאן חשיבותו עבורי".

שמש עלי אדמות – שלומי שבן.
שלומי שבן

יתקיימו גם הופעת שקיעה של אסף אבידן; שולי רנד בהופעת השקת אלבום חדש; החצוצרן אבישי כהן יארח את ברי סחרוף; ערן צור שר זמרות ישראליות; ומופע סטנד-אפ של תם אהרון. השף אסף גרניט ילווה את הארועים מהצד הקולינרי ועל האלכוהול והקוקטיילים אחראים חבורת אימפריאל, שישיקו קוקטייל חדש הנושא את שם הפסטיבל.

"לפסטיבל החדש והמרגש הזה שני קווים מנחים", מסר שבן, "הראשון הוא לנסות ולייצר כמה שיותר הפקות חדשות וייעודיות לפסטיבל והשני הוא הרצון להפגיש בין אמנים ממדיומים שונים. בשנה האחרונה פניתי לכמה מהאמנים הכי מוכשרים שאני מכיר ולשמחתי נעניתי בהתלהבות רבה. תכנית הפסטיבל היא בהחלט תכנית החלומות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully