וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחתמו אצל המיליארדר: הקריירה הבינלאומית של סטטיק ובן אל

13.3.2018 / 7:00

איש העסקים הישראלי-אמריקני חיים סבן החתים את הצמד המוזיקלי המצליח ביותר בישראל על חוזה בינלאומי, שבמסגרתו יוציאו שבעה אלבומים בינלאומיים באנגלית. ג'ורדי ימשיך להפיק גם את שיריהם באנגלית. השיר הראשון ייצא לשוק האמריקאי בחודש יולי הקרוב

עריכת וידאו: ניר חן

איש העסקים הישראלי-אמריקני חיים סבן החתים את הצמד המוזיקלי המצליח בישראל, סטטיק ובן אל תבורי, על חוזה בינלאומי. השניים חתמו על חוזה לעשור בחברת Capitol Records האמריקנית, במסגרתו יוציאו שבעה אלבומים בינלאומיים באנגלית. סבן החתים את השניים בחברת האחזקות שברשותו "סבן קפיטל גרופ", ובאמצעותה בחברת התקליטים שנחשבת לחלק מקבוצת EMI ומבית יוניברסל גרופ, חברת התקליטים הגדולה בעולם.

בהודעה שיצאה מטעמם של הצמד המוזיקלי נמסר כי מול "Capitol Records" התחרו שלוש חברות תקליטים נוספות ובסופו של דבר נבחרה חברת Capitol Records כחברה שתייצג ותפיץ את הפרויקט הבינלאומי של הצמד. במסגרת הפריצה לשוק הבינלאומי, ישחרר הצמד שירים באנגלית, שייצאו בשווקי המוזיקה בארצות הברית ובאמריקה הלטינית, בהשקעה ראשונית של חמישה מיליון דולר לפחות. המפיק המוזיקלי הקבוע של השניים, ג'ורדי, ימשיך להפיק אותם גם באנגלית.

עוד נמסר כי החוזה נחתם לאחר משא ומתן שנערך בשמונת החודשים האחרונים בין סוכניהם של סטטיק ובן-אל - אורון כלפון ויואב גרוס, דרך חברת גאגא בוקינג ובייצוג עורכי הדין עמית הורוביץ, מור סוויל ו-Michael Reinert - Partner מניו יורק Fox Rothschild LLP.

סטטיק ובן אל תבורי עם חיים סבן. יח"צ,
מימין לשמאל: יואב גרוס/יח"צ

בשבוע הבא תנחת בישראל המפיקה הבינלאומית אמילי רייט לביקור בן 10 ימים במהלכו יקליטו סטטיק ובן אל את שני הסינגלים הראשונים שיופצו מעבר לים. רייט הפיקה בעבר אלבומים לאמנים כמו בריטני ספירס, פיטבול, קלי קלרקסון, פלורידה, טאיו קרוז, נלי, קלי רולנד ואדם למברט. במאי יטוסו סטטיק ובן-אל ללוס אנג'לס כדי לצלם קליפים לשיריהם החדשים. השיר הראשון צפוי לצאת לשוק האמריקני כבר ביולי.

חיים סבן מסר: "אני מאמין שהכישרון של סטטיק ובן אל ידבר לחובבי מוזיקה ברחבי העולם. יחד עם הצוות המקצועי שמלווה אותם, נשמח לסייע להם בפיתוח השלב הבא בקריירה המיוחדת והמוצלחת שלהם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סטטיק ובן אל  תבורי נמסטה. משה נחומוביץ',
נתראה באמריקה? סטטיק ובן אל/משה נחומוביץ'
סטטיק ובן אל אורון כלפון יואב גרוס ג'ורדי. יח"צ,
ידעו כבר אז? תמונה זהה צולמה כבר ב-7 בנובמבר 2017 ללא חיים סבן/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully