וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו ההופעות של דה לה סול וארסטד דיבלופמנט בישראל

14.3.2018 / 6:00

הרכבי ההיפ הופ האגדיים ארסטד דיבלופמנט ודה לה סול היו אמורים להגיע לישראל להופעה אחת באמפי רעננה, אולם ההופעה התבטלה. המפיקים: "בשל קשיים טכניים התנאים לא הבשילו"

(עדכון אחרון: 16 באפריל 2018, 14:45)

בוטלה ההופעה בישראל של שני הרכבי היפ-הופ האגדיים דה לה סול וארסטד דיבלופמנט. שני ההרכבים היו אמורים להגיע להופעה אחת בישראל ב-31 במאי באמפי רעננה. ההופעה הייתה אמורה להתקיים במסגרת פסטיבל היפ-הופ גדול שייערך במקום.

ממשרדו של ארז גזית, מפיק האירוע, נמסר: "קיווינו מאוד לקיים את הפסטיבל במתכונתו המקורית. לצערנו בשל קשיים טכניים התנאים לא הבשילו ואנו נאלצים לבטל את הפסטיבל. כל מי שרכש כרטיס יקבל את מלוא כספו בחזרה".

ההרכב דה לא סול הוקם בשנות השמונים על ידי שלושה ראפרים שהיו חברים מהתיכון. האלבום הראשון והשני שלהם הוכתרו כשניים מהמשפיעים ביותר בז'אנר. בין השאר הכניס ההרכב את הסימפול כחלק בלתי נפרד מהסגנון והעמיד אותם בשורה אחת לצד יוצרים כמו טרייב קולד קווסט, פבליק אנמי והגורילז (איתם זכו בגראמי). בין להיטיהם: "Ring Ring Ring", "Me Myself and I", "Oooh", ו-"Feel Good Inc" יחד עם הגורילאז.

ארסטד דיבלופמנט שחררו בשנת 1992 את אלבומו הראשון, ארבע שנים לאחר שהוקם ההרכב, והגיע לאלבום פלטינה מרובע בארצות הברית לבדה ושני פרסי גראמי. ההרכב מנגן היפ הופ חברתי, ובשיריהם אפשר למצוא מסרים העוסקים בסוגיות כמו גזענות, אלימות, אפליה, דת ואמונה. בין להיטי ההרכב נמנים "Tennessee", "Mr. Wendal", "Ease My Mind" וכמובן את להיט ההיפ הופ הגדול של התקופה - "Everyday People".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully