וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קשיי הוויזה: סיבוב ההופעות של עומר אדם בארה"ב בוטל

14.3.2018 / 8:25

מפיק המופע בארה"ב מסר כי על אף שהבקשות של צוות הנגנים הוגשו במועד הנכון, שינויים במדיניות של שגרירות ארה"ב עיכבו את מתן האשרות ולא אפשרו את קיום ההופעות. צוות ההפקה בוחן כעת תאריכים חדשים לסבב, לא נמסר אם יינתנו החזרים כספיים למעריצים

צילום מסך
עומר. שרון רביבו,
יסתפק בינתיים בהופעות בישראל. עומר אדם/שרון רביבו

סיבוב ההופעות של עומר אדם בארה"ב, שהיה מיועד לצאת לדרך בשבוע הבא, נדחה למועד לא ידוע. זאת מאחר וצוות הנגנים של הזמר לא הצליח לקבל את אשרת הכניסה לארצות הברית. בהודעה מטעם מפיק המופע, משה נוי, נמסר כי בעקבות שינויים של מדיניות ונהלים בשגרירות ההגירה האמריקאית, נוצר עיכוב באישור בקשות הוויזה של הלהקה המלווה את עומר אדם. "הגשנו את כל מה שנדרש לפי החוק, ויתרה מזאת, הכל הוגש לפי לוחות הזמנים על ידי עורכי הדין הטובים ביותר", כתב נוי.

כעת נערכים מאמצים למצוא תאריכים חדשים לסיבוב ההופעות, שעתיד היה לכלול הופעות בניו יורק, לוס אנג'לס ומיאמי. יש לציין כי כל הכרטיסים למופעים כבר נמכרו, חלקם למעריצים מישראל שתכננו לעשות את כל הדרך לארה"ב כדי לחזות במופע.

בהודעת הדחייה נכתב כי ברצון חברת ההפקות "לתת מענה ויחס לכל טענה או דאגה שתטריד את לקוחותנו המוערכים". אף שצויין כי הכרטיסים שנכרשו יחולפו בכרטיסים חדשים לתאריכים שייקבעו לסיבוב ההופעות החדש, לא נמסר כי החזרים כספיים יינתנו למעריצים שיבקשו לוותר על האפשרות הזאת.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
עומר אדם. שרון רביבו,
הודעה על תאריכים חדשים תגיע בעתיד/שרון רביבו
  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully