וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רונאלדו נפגש עם שחקני הסדרה "שבאבניקים"

14.3.2018 / 19:30

כוכבי הסדרה "שבאבניקים" הצטלמו עם הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו במדריד לפרסומת של HOT. במהלכה כוכב הכדורגל מתקשה לומר את המילה "התראות" בעברית. צפו

באדיבות HOT

כוכבי הסדרה "שבאבניקים" הצטלמו עם הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו במדריד לפרסומת של HOT. צילומי הפרסומת, שתעלה בקרוב, התקיימו לאורך יומיים. במסגרתה נראים שחקני הסדרה דניאל גד, ישראל אטיאס ועומר פרלמן יושבים וצופים בטלוויזיה, ואז רונאלדו מפתיע ומצטרף אליהם. כוכב הכדורגל מתקשה לומר את המילה "התראות" בעברית. צפו בסרטון.

"כמי שחובב ספורט שמחתי לפגוש את אחד מהכדורגלנים הטובים בעולם", אמר דניאל גד. "הוא נחשב לספורטאי בעל משמעת והתמדה גבוהה אבל בניגוד לדמות 'הקשוחה' שמצטיירת במגרש, שמחתי לגלות אדם מצחיק ששיתף איתנו פעולה ומאוד נהנינו יחד". ואילו עומר פרלמן אמר: "גילוי נאות -אני לא מחובבי הכדורגל. ולמרות זאת הבנתי את גודל המעמד של מותג בסדר גודל כמו רונאלדו. היה מטורף לראות איזו מכונה משומנת היטב פועלת סביבו. היתה תחושה שהנשיא נמצא בבניין. עשרות אנשים מתרוצצים סביבו, המתח שהיה באוויר. אבל בסופו של דבר הוא ישב לצדנו בספה, לחץ לנו ידיים, הציג את עצמו. הכי פשוט וכאילו הכי רגיל. אפילו עשינו קצת צחוקים. ואז אתה מבין את הפער הזה בין אגדה לבין בן אדם והמציאות הפשוטה. זאת היית חוויה מוזרה ומרגשת ביחד".

סדרת הדרמה הקומית "שבאבניקים" נכתבה על ידי אלירן מלכה ובוימה על ידי אריאל בנבג'י ומאור זגורי. עונתה הראשונה הסתיימה בחודש הקודם, וצפויה לה עונה שניה שתכלול 16 פרקים. היא זכתה בארבעה פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה האחרון - הקומדיה הטובה ביותר, הבימוי, התסריט והשחקן (אורי לייזרוביץ) הטובים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully