וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד התקרית: כך נאור ציון היכה באגרופים אדם בקניון

14.3.2018 / 21:34

האם נאור ציון אכן פעל בהגנה עצמית כשתקף אדם בקניון רמת אביב השבוע? לפי תיעוד שנחשף באופן בלעדי בחדשות ערוץ עשר הערב, המציאות שונה לגמרי. צפו

בווידאו: תיעוד של נאור ציון מכה צעיר בקניון/באדיבות חדשות 10

יומיים לאחר שנאור ציון עוכב לחקירה בחשד שהיכה אדם בקניון רמת אביב, מפרסם הערב (רביעי) דסק הפלילים של חדשות עשר בראשות דורון הרמן, תיעוד בלעדי של התקרית כפי שנקלטה בידי מצלמות האבטחה של המקום. לפחות מן הקטע המדובר, נראה כי אין ממש בטענתו של הקומיקאי לפיה פעל מתוך הגנה עצמית.

נאור ציון. יחצנים, רפי דלויה
ממשיך להסתבך. נאור ציון/רפי דלויה, יחצנים

כזכור, שלשום (שני) עיכבה המשטרה לחקירה את הקומיקאי והשחקן נאור ציון בחשד שהיכה אדם שביקש לעשות סלפי. האדם שהוכה פונה לבית החולים להמשך טיפול. המעריץ ספג מהקומיקאי אגרוף בפנים לאחר שביקש ממנו להצטלם והגיש תלונה במשטרת תל אביב צפון. הקומיקאי והשחקן נעצר לחקירה שבסיומה הוא שוחרר בערבות.

בתגובה אמר בזמנו ציון: "הלכתי אתמול בערב בקניון ולפתע ניגש אליי אדם שנראה מן היישוב לגמרי ואמר לי 'נאור ציון נפוצץ אותך יא בן זונה מניאק, נפוצץ לך ת'צורה'. הייתי בהלם ולא האמנתי למה ששמעתי חשבתי שאני הוזה אז ניגשתי אליו חזרה לשאול מה אמר ואם שמעתי נכון. אמרתי לו שיתבייש לו לדבר ככה ושיפוצץ אם הוא כזה אמיץ. הוא המשיך לקלל אותי, דחף וכשהרגשתי שהוא עומד לעבור איתי את הגבול הדפתי אותו לאחור במכה מתוך צורך להגן על עצמי ואז הוא התחיל להתבכיין לכל מיני אנשים שתקפתי אותו וניסה לאסוף עדים.
"הגיע הזמן שמישהו ישים גבול לפרובוקטורים אלימים שמסתובבים ברחובות וחושבים שהם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם. הרגשתי שאני חייב לפעול במקרה הזה שהיה חריג".

עוד לפני פרסום התיעוד היום, גורם במשטרה מסר כי 'העדויות מהאירוע תומכות בגרסת המתלונן ומפריכות את טענותיו של נאור ציון", דבר שהתיעוד המדובר אכן ממחיש.

עוד באותו נושא

עובדים על נאור ציון: "בן אדם אלים, נרקיסיסט ומגלומן"

לכתבה המלאה
נאור ציון. חדשות 10
תיעוד מטריד. נאור ציון/חדשות 10

בתחקיר שפורסם בוואלה! סלבס בשנת 2016 עלו טענות מצד אנשי צוות שעבדו עם נאור ציון על אלימות, השפלה וצעקות. איש הפקה שעבד לצד ציון סיפר: "באחת הישיבות, אחת מנשות ההפקה ישבה ושיחקה עם קצה הדף במחברת. הרעש שזה עשה הטריף אותו, והוא התחיל לצרוח עליה, השפיל אותה וצעק שהיא מפריעה לו להתרכז ושהוא לא יכול לעבוד ככה. זאת לא התנהגות של בן אדם נורמלי, זה איש בעייתי עם הפרעות קשב חמורות".

עובד אחר סיפר: "הוא צורח על כל אחד שמפריע לו או מדבר על הסט, יש תחושת פחד על הסט, לא יודעים מתי זה יתפרץ, אסור לדבר ואסור להפריע. הדבר הכי קטן יכול לגרום לו להתהפך ולצרוח, להשפיל ולשלוח אנשים הביתה. לא אשכח שעוזר הפקה התלוצץ אתו ואמר לו שהתוכנית שלו דומה לתוכנית של אדיר מילר, האדם הזה באותה שנייה הלך הביתה ולא חזר יותר".

לפני כשנה סיפרה כוכבת הילדים מיכל הקטנה על בן זוג שהתעלל בה בצעירותה מבלי לחשוף את שמו. היא סיפרה כי חנק אותה והשאיר סימנים על צווארה והיכה אותה כמה פעמים. בראיון שפורסם ב"ידיעות אחרונות" כמה ימים לאחר מכן חשף הקומיקאי והשחקן נאור ציון כי מדובר בו. הוא הבהיר כי מעולם לא הרים על מיכל יד: "אלו שקרים נבזיים".

נאור ציון. רפי דלויה
הפרשה רחוקה מלהסתיים. נאור ציון/רפי דלויה
  • עוד באותו נושא:
  • נאור ציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully