וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד האלקטרו-דאנס הלוהט סופי טאקר יגיע להופעה בישראל

18.3.2018 / 6:58

אחרי מועמדות לגראמי, כיכוב בפסקולי הפרסומת של Apple Watch וב-FIFA 2018 ורגע אחרי שהתארחו אצל קונאן אובריאן, יגיע הצמד הניו יורקי לעשות גם את תל אביב

אחרי שכבשו את הרשת ורכשו מיליוני מעריצים ברחבי העולם, הצמד הניו יורקי הלוהט של השנה האחרונה מגיע גם לישראל. הצמד האלקטרו-דאנס החל את דרכו באופן מקרי אחרי שסופי האולי וטאקר הלפרן נפגשו בתערוכת אמנות באוניברסיטת בראון ברוד איילנד. חודשיים אחרי הם כבר שחררו את הלהיט "Drinkee", שאומץ לפרסומת ההשקה של Apple Watch, כיכב בספוטיפיי עם עשרות מיליוני האזנות והועמד לגראמי בקטגוריית הקלטת הדאנס הטובה ביותר.

תוך כדי העבודה על אלבומם הראשון גילו אותם גם הגיימרים כאשר "Best Friend" שלהם הוכנס לפסקול FIFA 2018. מכאן כבר נסללה הדרך לצמד לפרוץ את גבולות ארצות הברית ולצאת לטורים עולמיים מצליחים. על הדרך הם הוציאו להיטים נוספים כמו "Awoo", "Fuck They", "Johny" ועוד, וכן התארחו בשלל ערוצי יוטיוב נחשבים כמו Colors, Triple j ו-TRL, עד שהגיעו גם אל תוכנית הלילה של קונאן אובריאן. אל ישראל יגיעו במסגרת סיבוב הפריצה שלהם ויופיעו בהאנגר 11 ב-7 ביוני 2018. מחירי הכרטיסים ינועו בין 219 ל-329 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully