וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר "המירוץ למיליון": אוולין וטוהר הם זוכי העונה השישית

17.3.2018 / 23:43

אחרי כמעט חמישה חודשים הגיעה לסיומה העונה השישית של "המירוץ למיליון", שהחלה עוד לפני פיצול ערוץ 2, והכתירה בסופה את הזוג הזוכה: אוולין וטוהר. אל המקום השני הגיעו דניאל ואליהו ואחריהם הלן ורגב הוד

צילום מסך

אוולין וטוהר הם הזוכים בגמר העונה השישית של "המירוץ למיליון ישראל". הערב (מוצ"ש) שודרה תוכנית הגמר שבמהלכה גברו השניים על הדוגמנים דניאל ואליהו, שהגיעו אל המקום השני, ורגב והלן הוד, שחזרו אל המשחק בצעד שנוי במחלוקת ולבסוף סיימו במקום השלישי.

כדורסלן הפועל תל אביב לשעבר טוהר חיימוביץ ואשתו אוולין איבדו לפני מספר שנים את בנם הקטן לני, שנפטר ממחלה סופנית. האובדן הביא אותם לנצל את החיים כמיטב יכולתם, ובין היתר הביא אותם גם אל "המירוץ למיליון". כיום גם יש להם ילדה נוספת בשם אניה. מהפקת התוכנית מספרים כי במהלך העונה פנו אליהם המון זוגות והורים שנתנו להם תקווה לחיות מחדש.

השניים ניצחו כאמור את הדוגמנים דניאל ואליהו ואת רגב והלן. האחרונים עוכבו לאורך כל העונה על ידי יתר הזוגות וקיבלו סיבובי פרסה. הם הודחו אך הצליחו לחזור כאשר ניתנה הזדמנות לכל הזוגות שעזבו להשתלב שוב במירוץ.

העונה השישית של "המירוץ למיליון" יצאה לדרך ב-21 באוקטובר, עוד לפני פיצול ערוץ 2, וזכתה לרייטינג ממוצע של 18.5%, לא כולל תוכנית הגמר. בהתחשב בירידה הכללית במדרוג אחרי הפיצול, הנתון הזה פחות ביחס ל-26.1 של העונה החמישית (לפני משדר הגמר), 33.3% של העונה הרביעית ו-29.5% בעונה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully