וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאושפזה: בוטלה הופעתה של נטליה אוריירו בישראל

18.3.2018 / 11:00

הזמרת והשחקנית הארגנטינאית נטליה אוריירו ביטלה את הופעתה בישראל, שתוכננה להתקיים מחרתיים בתל אביב. "הזמרת אינה חשה בטוב והובהלה לבית חולים", נמסר. ההפקה הודיעה כי ייקבע מועד חדש להופעה

נטליה אוריירו פוסטר 1. ויוה
נטליה אוריירו/ויוה

הזמרת והשחקנית הארגנטינאית נטליה אוריירו ביטלה את הופעתה בישראל, ונמסר כי הסיבה לכך היא מחלתה. ההופעה שתוכננה לפתוח את סבב ההופעות הבינלאומי שלה, היתה אמורה להתקיים מחרתיים (שלישי) בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

מהפקת המופע נמסר: "שעות לפני טיסתה המתוכננת לישראל הפקת המופע התבשרה כי הזמרת אינה חשה בטוב והובהלה לבית חולים. זאת לאחר שלושה שבועות אינטנסיביים בהם צילמה סרט קולנוע חדש בכיכובה".

נטליה אוריירו -  NATALIA OREIRO - Cambio Dolor. ויוה
נטליה אוריירו/ויוה

מההפקה נמסר עוד כי צפוי להיקבע מועד חדש להופעה, שיימסר לרוכשי הכרטיסים לאחר שיתואם. עם זאת, ההפקה הודיעה כי ניתן לבטל את הכרטיסים במרכז ההזמנות של זאפה. "נטליה מבקשת למסור למעריציה בארץ את אהבתה, כי היא מצפה לקראת המפגש איתם ומקווה שיקרה ממש בקרוב", נמסר.

אוריירו בת ה-40 שיחקה בטלנובלות רבות, ובהן "דוגמניות 90-60-90", "עשירים ומפורסמים", "בובה פראית" שבה גם ביצעה את שיר הנושא, "חיים שלי"; היתה מגישת ה-MTV הלטיני; השתתפה בין השאר בסרטים "ארגנטינאית בניו יורק", "קליאו וסנדרה", "החיים האפשריים" ו"ג'ילדה"; והוציאה שלושה אלבומים. היא זכורה בישראל גם מהתארחותה בשנת 2002 בתכניתו של דודו טופז, "הראשון בבידור", שבמהלכה נשך אותה בזרוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully