וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיגי מארלי יגיע להופעה בישראל בקיץ הקרוב

19.3.2018 / 10:00

בנו של בוב מארלי (טוב, אחד מהם) יגיע לישראל בפעם הרביעית, וצפוי הפעם לקיים שתי הופעות. ההופעות שלו הן חגיגה קאריבית שמחה עם להיטים מהולים באופטימיות ומסרים שוחרי שלום

זיגי מארלי. יח"צ,
זיגי מארלי/יח"צ

תגידו לו שלום בפעם הרביעית: זיגי מארלי, בנו הבכור של בוב מארלי, יחזור להופיע בישראל, והפעם לשתי הופעות בקיץ הקרוב: האחת בתל אביב והשנייה באמפי שוני.

זיגי נכנס לנעלי אביו בטבעיות והפך לאחד מאמני הרגאיי המוערכים ביותר בעולם בזכות עצמו. מי שהתחנך על ברכיו של סמל הז'אנר מחזיק ב-8 פרסי גראמי, עם 14 מועמדויות נוספות והגיע למצעד ארבעים הגדולים, הישג שאפילו הוריו לא זכו לו. ההרכב לבית מארלי - הקרוי Ziggy and The Melody Makers, עם האחים סדלה, סטיבן ושרון - הוציא LP ראשון עוד לפני שזיגי היה בן 17. אלבומיהם "Conscious Party" ו-"One Bright Day" הפכו להצלחה בינלאומית וזיכו אותם בשני פרסי גראמי רצופים והם פרצו לשוק העולמי.

ב-2003 הוציא זיגי את אלבום הסולו הראשון שלו "Dragonfly", בו התארחו פלי וג'ון פרושיאנטה מרד הוט צ'ילי פפרז. האלבום הבא "Love Is My Religion" הוסיף לו גראמי נוסף לאוסף. האלבום האחרון שלו מ-2016, שנקרא בפשטות על שמו, זיכה אותו בגראמי נוסף.

זיגי שומר על קשרים מיוחדים עם ישראל ומגדל את ילדיו מנישואיו לישראלית במסורות הקרובות של היהדות ודת הראסטפרי. שובו לכאן בפעם הרביעית לא מפתיע, אם כן, והפעם הוא יפנק בשתי הופעות: ב-31 ביולי בבארבי תל אביב (כרטיסים אליה ניתן לרכוש כאן) ולמחרת, 1 באוגוסט, באמפי שוני (כרטיסים כאן). מחירי הכרטיסים ינועו בין 184 ש"ח ל-239 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully