וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביטול בגלל "צוק איתן": הצמד אמריקה יופיע לראשונה בישראל

20.3.2018 / 6:00

צמד הפולק-רוק אמריקה יופיע לראשונה בישראל ב-9 ו-10 באוקטובר באמפי קיסריה. ההרכב היה אמור להופיע בישראל באוגוסט 2014, אולם ההופעה בוטלה בשל מבצע צוק איתן. להיטם הגדול ביותר הוא "Horse With No Name". כל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם רמי פורטיס, המיוצג על ידי מפיק הופעת הצמד אמריקה בישראל, שוקי וייס, יחמם את הצמד בארץ עם השיר "כמה שירים אפשר לכתוב על אמריקה?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכב הפולק רוק אמריקה יופיע לראשונה בישראל ב-9 באוקטובר, באמפי קיסריה (עדכון: לאור הביקוש, הוסיף ההרכב הופעה והוא יופיע בקיסריה גם למחרת, ב-10 באוקטובר). ההרכב, שלהיטו המוכר ביותר הוא "Horse With No Name", היה אמור להופיע בישראל כבר באוגוסט 2014 באמפיפארק רעננה, אולם לאכזבת המעריצים שלושה שבועות לפני המופע ביטל את הופעתו על רקע המבצע הצבאי צוק איתן, שגרר ביטולים נוספים של הופעות אמנים בינלאומיים בארץ. ההרכב מסר אז: "מעריצי אמריקה יקרים, לצערנו הרב אנחנו נאלצים להודיע על ביטול הקונצרט ברעננה. מדובר באכזבה לשני הצדדים, ואנחנו מתכוונים לעבוד כדי להגיע אליכם במועד אחר". ובכן, נדרש הרבה זמן, אבל לבסוף הצמד עמד בהבטחתו, ודוהר על הסוס אלינו.

להקת אמריקה הוקמה בכלל בלונדון, בשנת 1970. היא נוסדה כשלישיה על ידי ג'רי בקלי, דיואי באנל ודן פיק. אלבום הבכורה שלהם, הנושא את שם הלהקה, יצא ב-1971, וכלל את הלהיט העולמי הגדול "Horse With No Name", שבין השאר כבש את ראש מצעד הפיזמונים של הבילבורד. שנה לאחר מכן זכתה הלהקה בפרס הגראמי כתגלית השנה. לאורך אותו עשור הפיק להם ג'ורג' מרטין אלבומים, והלהקה היתה חתומה גם על הלהיטים "Sister Golden Hair", ו-"Ventura Highway".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בסוף שנות השבעים, לאחר שהלהקה הגיעה לפיק, עזב את הלהקה פיק, ומאז שהפכו לצמד הצלחת ההרכב פחתה, למעט הצלחה אחת של הלהיט "You Can Do Magic" בשנת 1982. הצמד המשיך להקליט ולהופיע לאורך השנים, ובשנת 2007 הוציא את האלבום "Here & Now" בשיתוף פעולה עם מוזיקאים חדשים באותה תקופה. החבר הפורש פיק הלך לעולמו ביולי 2011.

על הפקת מופעם בארץ חתומים שוקי וייס וכרמי וורטמן. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (רביעי) ב-8 בבוקר. כרטיסים ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully