וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוב מפתיע: משינה תופיע לראשונה עם שלומי שבן

21.3.2018 / 8:24

משינה תארח לראשונה את שלומי שבן בהופעה באמפיתיאטרון קיסריה, ב-9 ביוני, במסגרת סיבוב ההופעות החדש של הלהקה. בהופעה יבוצעו להיטים לצד שירים חדשים

צילום: אבי כהן, עריכה: אביב ארגז
יובל בנאי ושלומי ברכה מלהקת משינה עם שלומי שבן. אורית פניני,
יובל בנאי ושלומי ברכה מלהקת משינה עם שלומי שבן/אורית פניני

משינה תארח לראשונה את שלומי שבן בהופעה באמפיתיאטרון קיסריה, ב-9 ביוני, במסגרת סיבוב ההופעות החדש של הלהקה. בהופעה יבוצעו להיטים לצד שירים חדשים.

"שלומי שבן הוא מוכשר בצורה יוצאת דופן, מלחין טוב מאוד, ופסנתרן מעולה, אני מחכה מאד לארח אותו בקיסריה, אני מאמין שהקהל ייהנה, אני בטוח שאנחנו על הבמה נעשה חיים ביחד", מסר סולן משינה, יובל בנאי. "אנחנו תמיד אוהבים להופיע, וברור שכיף להיות במשינה. אבל הפעם אנחנו בדרייב יוצא דופן. יש לנו משימה, יצרנו דבר מאד מיוחד וחדשני באולפן, עשינו חזרות, התאמנו ועכשיו אנחנו רוצים לתת ל'מתים שרים הולכים', האלבום החדש, כמו גם לשירים הוותיקים, חיים על הבמה, כי אין דבר שיותר מכניס חיים במוזיקה מאשר לנגן אותה מול אנשים שמתאספים ביחד כדי לחוות הופעה חיה".

בנוסף לשבן, יצטרפו ללהקה בהופעה נגנית הויולה גליה חי, הגיטריסטית זהר גינזבורג, המתופף איתן רז, ולצדם הנשפנים יאיר סלוצקי, שלומי אלון וספי ציזלינג. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תיפתח ביום שישי בשעה 12:00. מחירי כרטיסים: 179 עד 349 שקלים. מכירת כרטיסים מוקדמת תיפתח לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל-על למשך 48 שעות החל מהיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully