וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת אקס פקטור הבריטי מציגה: התפשטתי ורקדתי מול מנהלי חברת התקליטים

25.3.2018 / 9:53

לואיזה ג'ונסון, זוכת תוכנית הריאליטי גרסת בריטניה ב-2015, פשוט לא הצליחה להשתלט על עצמה. כאשר תיארה ברשת את מה שקרה, הזמרת נתקלה בחוסר אמונה, אז היא העלתה סרטון כהוכחה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

https://twitter.com/louisa

כשלואיזה ג'ונסון, זוכת אקס פקטור הבריטי בשנת 2015, שמעה את הסינגל שלה מתנגן באוזניה לראשונה בפגישה עם מנהלי חברת התקליטים, היא לא הצליחה להשתלט על עצמה. מרוב שמחה והתרגשות היא החלה משום מה להתפשט, עלתה על השולחן ולרקוד כשלגופה רק חזייה ותחתונים. כשסיפרה על כך בטוויטר ונתקלה בחוסר אמונה, אז היא העלתה סרטון מהאירוע המוזר כהוכחה.

עוד בנושא

צפו: הריקוד הסקסי הזה גרם למעצרה של רקדנית הבטן
פדיחה באח הגדול VIP בריטניה: החצאית של המתמודדת נפלה וחשפה הכל בשידור חי

"קרעתי לעצמי את הבגדים, קפצתי על שולחן המנהלים ורקדתי", היא סיפרה בטוויטר, ושם התקשו להאמין שכך באמת הגיבה. אחד מהם צייץ צילום מסך של דבריה וכתה: "זה לא באמת קרה, נכון?". בתגובה, היא העלתה את הסרטון, שמוכיח כי הדברים קרו בדיוק כפי שתיארה אותם, מוזר ככל שזה יהיה.

הסרטון שהסיר את כל הספקות

"השמיעו לי את הסינגל בפעם הראשונה בחדר המנהלים, באמצע היום, וכל כך שמחתי שהשתגעתי", ג'ונסון ניסתה להסביר מה גרם להתנהגות המאוד לא שגרתית שלה. "פשוט עשיתי כך צעד של ריהאנה שאני מכירה מאז הייתי בת שש, ופתאום מצאתי את עצמי על השולחן, כשמולי מנהלי חברת התקליטים צופים בי לבושה רק בחזייה. אף פעם בחיים שלי לא הרגשתי כל כך חופשייה, זה היה כמו להגיד להם 'כן, זאת אני. אתם רואים את אני האמיתית'".

זה השיר שגרם לה להתרגש כל כך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully