וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים של נטע: מתמודדי האירוויזיון מגיעים לכיכר רבין

21.3.2018 / 15:30

למעלה מ-30 משתתפי תחרות האירוויזיון 2018 יופיעו בכיכר רבין בתל אביב ב-10 באפריל במסגרת אירוע האירוויזיון Israel Calling

עריכת וידאו:ניר חן

עם עלייתה של המתמודדת הישראלית לאירוויזיון נטע ברזילי לראש סולם ההימורים העולמי לזכייה בתחרות, החליטה עיריית תל אביב-יפו לערוך השנה את אירוע האירוויזיון השנתי Israel Calling בכיכר רבין. 30 אמנים מהמדינות השונות אישרו את הגעתם לישראל.

Israel Calling, אירוע הפרומו המיוחד לקראת התחרות ה-63 שתערך השנה בליסבון שבפורטוגל בחודש מאי, מתקיים בישראל זו השנה השלישית ברצף. בשנה שעברה זכה האירוע להצלחה כשהגיעו אליו 28 אמנים מתוך כל משתתפי אירוויזיון 2017, והשנה מדובר בלמעלה מ-30 אמנים המהווים שלושת-רבעי ממשתתפי התחרות. האמנים ומשלחותיהם ישהו בארץ בין התאריכים 11-8 באפריל.

פסגת האירוע תהיה כאמור מופע מיוחד במסגרתו יבצעו האמנים את שיריהם באירוויזיון הקרוב. בשנים קודמות התקיים המופע המרכזי במועדון התיאטרון אולם השנה הוא מקבל לוקיישן חדש: כיכר רבין.

נטע ברזילי. צילום מסך
המתמודדים מגיעים. נטע ברזילי/צילום מסך

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, מסר: "האירוויזיון הוא מזמן כבר לא רק תחרות שירים אלא תופעה תרבותית המעודדת ערכים של פתיחות וסובלנות, של אהבת האדם וכיבוד האחר, של רעות ודו קיום. כמעט לכל ישראלי יש פינה חמה בלב לתחרות הזו שגורמת לנו לערב אחד לשכוח את המחלוקות, להתאחד ולהיות גאים כישראלים".

טלי אשכולי, יוזמת ומפיקת המופע, מסרה: "אנו מצפים לאירוע הפרומו לאירוויזיון הגדול ביותר אי פעם, אלפי אנשים ימלאו את הכיכר ויצפו בהופעות של כשלושת רבעי אמני אירוויזיון 2018. המופע יהיה שיאם של אירועי "איזראל קולינג" אשר יחשפו בפני המשתתפים מכל רחבי אירופה את ישראל ואת תל אביב במלוא הדרן. כולנו תקווה שישראל תזכה בקרוב בתחרות ושנארח אותה שוב בארץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שבוע הספר בתל אביב 2016. כיכר רבין, 16 ביוני 2016. ראובן קסטרו
שירים במקום הפגנות. כיכר רבין/ראובן קסטרו
מצעד הגאווה, תל אביב 9 ביוני 2017. ראובן קסטרו
"פתיחות וסובלנות". רון חולדאי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully