וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש מסקרן בבית החולים: הצצה לפרק הראשון של "האחיות המוצלחות שלי"

22.3.2018 / 0:00

העונה השנייה של הקומדיה המוערכת "האחיות המוצלחות שלי" תעלה הערב בערוץ yes Comedy וגולשי וואלה! תרבות מוזמנים לקבל הצצה לפרק הראשון: מה קורה כשאורית (דנה סמו) מאושפזת בבית החולים בגלל טמפון שאבד ופוגשת שם את דפני ליף בתפקיד עצמה? צפו

צילום מסך

הקומדיה "האחיות המוצלחות שלי" חוזרת הערב (yes Comedy) לעונה שנייה וגולשי וואלה! תרבות מוזמנים לקבל הצצה מתוך הפרק הראשון: מה קורה כשאורית (דנה סמו) מאושפזת בבית החולים בגלל טמפון שאבד ופוגשת שם את דפני ליף בתפקיד עצמה? צפו בקטע בראש הכתבה.

חצי שנה אחרי העונה הקודמת, האחיות נמצאות כבר במקום אחר: נטלי (נלי תגר) עושה צעדים ראשונים בשוק עבודה, אורית (דנה סמו) מגלה שליחות חינוכית חדשה ומאתגרת ומור (טס השילוני) - אמנם עדיין ממתינה לשחרור מצה"ל - אבל עכשיו, כשהפז"ם לטובתה, היא מרשה לעצמה הרבה יותר.

הסדרה "האחיות המוצלחות שלי" מתארת את חייהן ויחסיהן של שלוש אחיות לאחר נסיעת הוריהן להפלגה ארוכה ברחבי העולם. בעונה הראשונה נחשפנו לאחות הבכורה אורית, מורה בבית ספר תיכון שמקיימת מערכת יחסים לסבית אותה שומרת בסוד מהוריה. השנייה במשפחה היא נטלי, בחורה צעירה שלא מצליחה למצוא עבודה ולא יודעת מה היא רוצה לעשות בהמשך חייה. האחות הצעירה מור היא חיילת ממורמרת.

יוצרות הסדרה: נועה ארנברג, גלית חוגי, במאי: גורי אלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully