וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני יום העצמאות: קולות החיילים בשיתוף גלגלצ באולפן וואלה! NEWS

25.3.2018 / 10:00

רגע לפני יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, שידרנו את "קולות החיילים" של גלגלצ באולפן וואלה! NEWS כהכנה לקראת מצעד החיילים לשנת ה-70 למדינה. במשדר התארחו גם "התקווה 6"

מצדיעים לחיילים: מדי יום למשך שעתיים שלמות משתלטים חיילי צה"ל על גלגלצ, אולם הפעם זה קרה בשיתוף פעולה חגיגי ומיוחד בין גלגלצ לוואלה! NEWS. רגע לפני יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, נשדר מדי יום ראשון את התכנית "קולות החיילים" מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS כהכנה לקראת מצעד החיילים החגיגי לשנת ה-70 שייערך בשיתוף פעולה של גלגלצ ו-וואלה! NEWS ובשיתוף אתר צה"ל. במצעד, שייערך ביום העצמאות הקרוב ב-19 באפריל 2018, רק חיילים ואנשי קבע יבחרו את השירים הכי ישראלים שלהם.

בתכנית בהנחיית אחינעם בר ששודרה היום, התארחו חברי "התקווה 6" - האחים עמרי ושלי גליקמן - וביצעו שניים מלהיטיהם. החיילים שבחרו את השירים ששודרו היום הם חיילי גדוד 101 של חטיבת הצנחנים שאף התארחו באולפן השקוף של וואלה! NEWS.

התקווה 6, מצעד ישראלי שנתי גלגלצ תשע"ה. מערכת וואלה!
התקווה 6/מערכת וואלה!

מנהיגי להקת "התקווה 6" שהתארחו באולפן השקוף של וואלה! NEWS הם האחים עמרי גליקמן ושלי גליקמן. שם הלהקה הוא כתובתם של האחים גליקמן, רחוב התקווה 6 ברמת השרון. הם פרצו לתודעה בזכות השיר "אם אפגוש את אלוהים" ובשנת 2016 הם זכו בתואר אנשי השנה של גלגלצ לאחר שהוציאו כמה שירים שהפכו ללהיטים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully