וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "אפרים שמיר, נמאס מהאמירות הגזעניות והמביכות שלך"

24.3.2018 / 21:11

המוזיקאי וחבר להקת כוורת לשעבר, אפרים שמיר, כתב אתמול "גועל, שיר עם דאעש" על הביצוע של שרית חדד לשיר "נתתי לה חיי". שרת התרבות תקפה אותו בתגובה: "אני שמחה שהמסכה הוסרה וחשפה את פניך. שרית, אל תתייחסי אליו. נהניתי מהביצוע המושלם שלך"

יח"צ - חד פעמי

על רקע הסערה שהתעוררה בעקבות דבריו של המוזיקאי וחבר להקת כוורת לשעבר, אפרים שמיר, נגד גרסת הכיסוי שביצעה הזמרת שרית חדד לשירה של הלהקה "נתתי לה חיי", התייצבה שרת התרבות מירי רגב לצדה של חדד.

כזכור, הזמרת שרית חדד הקליטה גרסת כיסוי מסתלסלת ללהיט הענק של להקת כוורת "נתתי לה חיי" ואפרים שמיר כתב בתגובה בעמוד הפייסבוק שלו: "איזה גועל, דאעש עם שיר".

שרת התרבות רגב פנתה הערב (שבת) לשמיר ותקפה אותו: "אפרים שמיר, נמאס לנו מהאמירות הגזעניות והמביכות שלך ומסיפורי הפוגי שאתה מצייץ, שלשמחתי אינם מייצגים את יתר חברי להקת כוורת שכולנו אהבנו לאורך שנים. אני שמחה שהמסכה הוסרה וחשפה את פניך האמיתיות. שרית, אל תתייחסי לשמיר. שהוא ימשיך לצייץ ואת תמשיכי לעשות חיל. נהניתי מהביצוע המושלם שלך ובטוחה שגם רבים אחרים".

שמיר עצמו הגיב לפוסט של רגב וכתב לה: "שלום לך שרה חסרת התרבות. אני שמח שמצאת זמן להתייחס אלי. עכשיו אני רוצה לומר לך את דעתי עליך: את אישה חסרת תרבות, צעקנית, מתנהגת כמו תגרנית בשוק, שקרנית, בורה בתחום עליו את אמונה, וגאה בפרחיות שלך. את תיעלמי מההיסטוריה התרבותית של ישראל כמו שנעלמת נפיחה שמישהו שיחרר באוטובוס. התרבות תשתקם ואת פשוט תיעלמי. כולך רעש וצלצולים. חג שמח לך, קומיסרית, מקווה שזה יהיה חגך האחרון בתפקיד, ואם את כבר לא משתמשת בשמלה המגוחכת שלך עם כיפת הסלע אני אשמח לרכוש אותה ממך, יום אחד זה יהיה שווה כסף רב".

מירי רגב. AP
מירי רגב/AP

בשיחה עם וואלה! תרבות נשאל אתמול שמיר אם לא הגזים קצת בניסוח. "כשיהרסו את השירים שלך תגיב איך שאתה רוצה", ענה.

מה לא אהבת בגרסת הכיסוי שלה?

"הכל".

הצהרת בעבר שאתה "לא סובל מזרחית". האם יכולה בכלל להיות גרסת כיסוי ים תיכונית לכוורת שתאהב?

"אתייחס לגופו של עניין כשאשמע".

יהיה מי שיראה בהתבטאויות לך שוב כבעלות גוון גזעני.

"נו, אז?"

שבת שלום, רק בריאות לכולנו, ולקלפטר במיוחד.

"אמן. אולי מצבו הידרדר אחרי ששמע את הזוועה".

יוצר השיר, המוזיקאי דני סנדרסון, דווקא פרגן לביצוע של שרית חדד. הוא כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ביצוע מדליק של שרית חדד ל"נתתי לה חיי". כבוד

עוד באותו נושא

אפרים שמיר על הקאבר של שרית חדד לכוורת: "גועל, דאעש עם שיר"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפרים שמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully