וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראה היום כוכב "דאלאס" האגדי - פטריק דאפי

27.3.2018 / 8:53

שלושה עשורים חלפו מאז פטריק דאפי גילם את "הבן הטוב", בובי יואינג, בסדרת הקאלט "דאלאס" - וככה הוא נראה היום כשהוא בן 69

אתר רשמי

פטריק דאפי, כוכב הסדרה "דאלאס" משנות ה-80, הגיע להתארח בסוף השבוע האחרון לצד דייוויד הסלהוף בתכנית האירוח הגרמנית "ברוכים הבאים לכרמן נבל" - ונדמה שאם לא היינו מכירים אותו כל כך טוב, לא היינו מזהים אותו. בובי יואינג השתנה, המון. בכל זאת, היום הוא כבר בן 69, השיער השחור האפיר והפנים כבר אינן חלקות כשהיו - וכן, אנחנו חושבים שהוא עדיין צ'ארמינג וממיס לבבות.

את דאפי רובכם זוכרים מסדרת הטלוויזיה המצליחה "דאלאס" ששודרה במשך 14 עונות משנת 1978 ל-1991. אלה מכם שצעירים יותר ודאי יזהו אותו מ"אבא חורג, אמא חורגת" ששודרה בשנות ה-90 בערוץ הילדים. בסדרה "דאלאס", שהפכה אותו לאהוב הבנות, הוא גילם את הבן הטוב במשפחת יואינג, משפחה של חוואים ואילי נפט מטקסס המתגוררים בחוות סאות'פורק, סמוך לדאלאס.

פטריק דאפי בתפקיד בובי יואינג ב"דאלאס". אתר רשמי
זוכרים אותו? פטריק דאפי בתור בובי יואינג מדאלאס/אתר רשמי

עוד בתרבות:

עוד באותו נושא

לכבוד החזרה למסך: כך נראים היום כוכבי בוורלי הילס 90210

לכתבה המלאה

אחד האירועים הגדולים ביותר בסדרה קשורים להחלטה שלו לעזוב אותה באמצע. עקב החלטתו, יוצרי הסדרה החליטו להרוג את דמותו של דאפי - מה שהוביל לירידה משמעותית באחוזי הצפייה. לאור הקרייסס, דאפי והיוצרים החליטו להחזיר את בובי לחיים והפכו את כל מאורעות העונה הקודמת לחלום של אשתו. המפנה העלילתי הזה אכזב רבים ונחשב לנקודת שפל בסדרה מאחר שזו הנקודה בו הסדרה איבדה בעיני הצופים את שארית אמינותה.

בשנת 2012 עלתה ב-TNT סדרת המשך שנקראה גם היא "דאלאס" הממשיכה את עלילתה הסדרה המקורית, כ-20 שנה לאחר סיומה. גם שם השתתף פטריק דאפי, אולם הסדרה שרדה 3 עונות בלבד. דאפי, שהוא גם זמר מוכשר, סיפר בחודש שעבר שהוא היה מובטל למשך שנים עד שמצא את התפקיד בדאלאס. הוא אמר לדיילי מייל: "מהתיכון רציתי לשחק, זה כל מה שרציתי. לא הייתי מועסק מזה שנים, אבל הייתי בר מזל וזה הצליח". דאפי נשוי לקרלין רוסר, רקדנית בלט מקצועית, מזה 41 שנים ולשניים שני בנים וארבעה נכדים. הוא צפוי לחזור לטקסס בסוף השבוע הבא למפגש מעריצים באחוזת יואינג לצד לינדה גריי, שגילמה את סו אלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully