וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שפיר ליועמ"ש: "הסר את דמותה של מירי רגב מהקליפ 'הללויה'"

27.3.2018 / 12:58

אחרי ששרת התרבות, שאחראית על חגיגות ה-70 למדינה, הכניסה את עצמה לקליפ של השיר "הללויה" בביצוע עדן בן זקן וגלי עטרי, פנתה הח"כית סתיו שפיר למנדלבליט בבקשה להסיר את דמותה מהקליפ. רגב: "הסרטון לא מקודם בתשלום ועל כן הוא אינו מנוגד להנחיות היועץ"

מירי רגב מופיעה בסרטון בדקה 1:36

חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) פנתה במכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה להסיר את דמותה של שרת התרבות מירי רגב מהקליפ הרשמי של חגיגות ה- 70 למדינת ישראל - "הללויה" בביצוען של הזמרות גלי עטרי ועדן בן זקן.

"במקום שהשיר הנפלא הזה יכבד את חגיגות יום העצמאות ואת אזרחי ישראל באופן הממלכתי שהיה מקובל בטקסי העצמאות מאז קום המדינה, נדמה שהסרטון הזה נועד למטרה אחרת לגמרי", נכתב במכתבה של ח"כ שפיר. "על אף העובדה שבסרטון לא משתתפות כלל דמויות בעלות משקל ציבורי, רשמי או סמלי, מעברה של המדינה למעט האמנים המעורבים באופן אקטיבי בביצוע השיר, הוא כולל מספר הופעות של רגב וכן של מנכ"ל משרד התרבות והספורט באופן שללא כל ספק מהווה חריגה מהכלל הקבוע בהנחיית היועמ"ש"

משרד התרבות מסר בתגובה כי הוא מקיים את כל הליכי הפקת אירועי ה-70 על פי הנהלים בשקיפות מלאה. "הכל נעשה בהליכי מכרז פומביים תחת אישור ועדת המכרזים על פי דין. גם הסרטון עליו מלינה ח"כ שפיר לא מקודם בתשלום ועל כן הוא אינו מנוגד להנחיות היועץ הממשלתי לממשלה. כן, מותר גם לאופוזיציה לפרגן ולקחת חלק בגאווה ובשמחה של אירועים ה-70 למדינת ישראל".

השיר הללויה הוא השיר שנבחר להיות השיר שיוביל את החגיגות, ינוגן בסיום טקס המשואות ויבוצע בשידור מהר הרצל. הביצוע ישודר במקביל בו זמנית מ-30 מוקדים שונים בישראל ובקהילות היהודיות ברחבי העולם.

סתיו שפיר באולפן, מתוך המהדורה המרכזית 11.7.17. מערכת וואלה!
סתיו שפיר/מערכת וואלה!
שרת התרבות מירי רגב ומנכ"ל משרד הרתבות יוסי שרעבי מופיעים בקליפ גרסת הכיסוי לשיר "הללויה". צילום מסך
שרת התרבות מירי רגב ומאחוריה מנכ"ל משרד התרבות יוסי שרעבי, בצילום מתוך הקליפ לשיר "הללויה"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully