וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של יצחק קלפטר עדיין קשה: "בהכרה ויועבר למוסד שיקומי"

27.3.2018 / 13:58

מצבו של הזמר והמוזיקאי עדיין מוגדר קשה אך יציב. לאחר שהיה בהרדמה יזומה, מביה"ח איכילוב נמסר כי כעת הזמר המוזיקאי בהכרה ועדיין מונשם. הוא צפוי לעבור למוסד שיקומי בימים הקרובים. לפני 10 ימים אושפז בטיפול נמרץ, כשהוא סובל מדלקת ריאות

שיר בחזרה: יצחק קלפטר מבצע את צליל מכוון",2.11.2015/עריכה: מאיה בן ניסן צילום: דייב שחר

מצבו של יצחק קלפטר עדיין מוגדר קשה אך יציב. לאחר שהיה בהרדמה יזומה, מבית החולים איכילוב נמסר כי כעת המוזיקאי "בהכרה, עדיין מונשם ומצבו יציב. יצחק צפוי לעבור למוסד שיקומי בימים הקרובים ומבקש להימנע מביקורים בשלב זה".

ביום שבת לפני עשרה ימים, אושפז קלפטר במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים איכילוב, כשהוא מורדם ומונשם. קלפטר הגיע לבית החולים כשהוא סובל מדלקת ריאות. קלפטר, מעשן כבד, אושפז גם בפברואר 2011 בעקבות סיבוכי מחלת ריאות חסימתית כרונית. ביולי באותה שנה שוחרר מבית החולים ועבר תהליך שיקום ארוך.

יצחק קלפטר. נמרוד סונדרס
יצחק קלפטר/נמרוד סונדרס

קלפטר, שבשבת הקרובה ימלאו 68 שנה להולדתו, נחשב לגיבור הגיטרה הראשון ברוק הישראלי. הוא היה חבר בלהקות הצ'רצ'ילים הנקראת על שם כינויו, אחרית הימים חלוצת הרוק הישראלי, כוורת וצליל מכוון. בין השאר הוא חתום על הלחנים של כמה מהשירים היפים ביותר במוזיקה הישראלית, ובהם "היא כל כך יפה" של כוורת, "שיר אהבה בדואי" שביצעה תחילה יעל לוי ובהמשך דויד ברוזה, "תמונה" (הנעימה של התכנית "ארבע אחר הצהריים" בגלי צה"ל), "חשבון פשוט" ו"בואי נישאר" של גידי גוב, "אני אוהב" מתוך אלבום "הכבש ה-16", "לוקח ת'זמן", "צליל מכוון" של ההרכב צליל מכוון, "נפגשנו", "האהבה שלי היא לא האהבה שלו", "מחזיק מעמד" ו"דמיון חופשי" שביצע בעצמו, ו"יושב על הגדר" ו"שביר" של אריק איינשטיין. בסך הכל הוציא קלפטר 5 אלבומי סולו. בשנת 2008 זכה בפרס על מפעל חיים למלחין בתחום הזמר העברי מטעם אקו"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully