וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנג'לה מ"המירוץ לדראג" תופיע בארץ: "רו פול, בייבי? הישראלים לא ישכחו אותי"

2.4.2018 / 0:00

ההשפעה של הדראג קווין שגילתה אותה לעולם, ההפסד בריאליטי והסרט שצילמה לצד ליידי גאגא: שאנג'לה, כוכבת "המירוץ לדראג של רו פול" שמגיעה השבוע להופעה בישראל, משחזרת איך הפכה לאחת ממלכות הדראג העסוקות בעולם. הללו

שאנג'לה, מירוץ הדראג של רופול (אינסטגרם)

"בעולם מלא באנשים שהם לא יותר מ-9, תהיה 10", אומרת רופול - מלכת הדראג המפורסמת ביותר על הגלובוס, "סופרמודל של העולם", כפי שהכתירה את עצמה אי שם בניינטיז בלהיט שהפך אותה לאייקון פופ ומנחת טלוויזיה זוכת אמי - בפרומו לעונה החדשה (העשירית) של ריאליטי הדראג קווינז האמריקאי, "המירוץ לדראג של רו פול".

ובכן, נדמה שחייה של שאנג'לה, אחת המשתתפות הזכורות ביותר שיצאו מתחרות מלכות הדראג (אחת התכניות המבדרת ביותר על המסך כיום, שמשודרת בארץ ב-yes וגם עונה מוקדמת בנטפליקס), הם "עשר". את הריאיון הזה קיימה רגע אחרי שסיימה עיסוי מפנק בספא יוקרתי, ממתינה להמשך טיפולי המלכות שלה ומעט מרגוע, כיאה ליוצאת ריאליטי סופר עסוקה שתנחת עם השואו שלה ביום שישי הקרוב בתל אביב. "הללו מותק", היא פותחת בביטחון רגוע, "אני מרגישה מעולה, בדיוק יצאתי ממסאז', דבר איתי".

שאנג'לה, מירוץ הדראג של רופול. GettyImages
שלוש פעמים במירוץ הדראג. שאנג'לה לקוויפה וודלי/GettyImages

את הריאיון לקראת ההופעה המקומית הראשונה של שאנג'לה לקוויפה וודלי, שמתחזקת קרוב לעשור קהל של מאות אלפי מעריצים בעולם, אנחנו מקיימים ימים ספורים אחרי שידור גמר עונת האול סטארז של "דראג רייס" שהסתיימה לאחרונה. זו למעשה הפעם השלישית שבה השתתפה בתוכנית הריאליטי, יותר מכל מלכה אחרת, שנגמרה (זהירות, ספוילר) בכך שנשלחה לטופף על העקבים הביתה על ידי המתחרות המודחות, ממש רגע לפני ההכרעה הסופית. מעריצי התוכנית ברחבי העולם זעקו וזעמו על העוול שנעשה לשאנג'י, אבל את כתר הזוכה (פלוס 100 אלף דולר) רו פול העניקה בסופו של דבר לפרנמי, טריקסי מטאל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ברכות על עונה מדהימה של "דראג רייס אולסטארז". קיווינו שתגיעי לישראל כמנצחת.

"תודה רבה, כולנו רצינו שאנצח, אבל אתה יודע, היו מעריצים שלקחו את זה קשה יותר מאחרים... אני מתרגשת כל כך להגיע לתל אביב, זאת תהיה הפעם הראשונה שלי אצלכם. אמרו לי להכין את עצמי היטב כי העיר שונה מכל דבר אחר שחוויתי בעבר!", היא צוחקת בהתרגשות, "תמיד רציתי להגיע לתל אביב. הייתי באזור בעבר, עשיתי סיבוב הופעות בכל רחבי אירופה והגעתי גם למקומות כמו דובאי. אני לא יכולה לחכות".

בתור מי שקפצה מתוך קופסה כמה פעמים במהלך השנים במסגרת התחרות על המסך, אז השקת את הקריירה שלך כדראג קווין, צפויות הפתעות גם בהופעה שלך כאן?

"מתי אי פעם לא הדהמתי את הקהל בהופעות שלי? יצאתי מקופסה שלוש פעמים, כשהקופסה גדלה בכל פעם ופעם. זו תהיה הופעה שהקהל הישראלי לא ישכח אף פעם. חשבת שראית הכל אצל רופול, בייבי? אתם לא תשכחו אותי".

קווין בי VS קווין שאנג'לה

את זוכרת את השיר הראשון שעורר בך השראה, גרם לך לרצות להיות אמנית במה, פרפורמרית דראג?

"השיר חייב להיות 'Single Ladies' של ביונסה, זה השיר האהוב עליי בעולם. זה אחד הנאמברים הראשונים שהצלחתי לעלות איתו על הבמה - מה שהפך להיות אחת החוויות הטובות בחיי, הכי טובות אי פעם. השיר הזה גרם לי לרצות להופיע ונתן לי השראה להיות אמנית דראג, מצליחה אם אני יכולה להעיד".

מה את זוכרת מהפעם הראשונה שלך על הבמה?

"זה קרה רק חמישה חודשים לפני שהצטלמתי לעונה השנייה של הריאליטי, במועדון במערב הוליווד. למעשה אמרו לי פשוט לא לחשוב, לעלות על הבמה והסבירו לי שמשם רק אשתפר כאמנית. זה היה עם 'סינגל ליידיז' כמובן", היא צועקת, "במהלך הקריירה שלי הופעתי פחות או יותר עם כל להיט שביונסה שרה, אתה יודע".

ומתי הייתה הפעם הראשונה שבה נחשפת לדראג קווין בשם רו פול?

"הו, זה קרה כי לאמא שלי היה תקליט של רופול. אני זוכרת ששמעתי אותו וההתנסות הזאת הייתה חוויה משנת חיים. אהבתי את כל השירים באלבום, הייתי ילד בן 10 בלבד. השיר האהוב עליי שלה חיחב להיות 'Supermodel (You Better Work)', גם החדשים מעולים, אבל תמיד מלהיב אותי לחזור ללהיט המקורי".

הללו, זאת שאנג'י

בגמר עונת האולסטארז של "דראג רייס", את ושלוש המלכות האחרות שהגיעו לשלב האחרון הקלטתם גרסת רימיקס לשיר של רו פול "Kitty Girl". את יודעת שזה השיר הכי פופולרי של רו פול עכשיו במצעדים הדיגיטליים, נכון?

"הו, זה היה חלום שהתגשם. אני מרגיש שהגרסה המיוחדת ממש ביטאה את כל מה שאני והבנות האחרות שהגיעו לגמר גמר עבדנו עליו, זו גרסה ממש טובה ללהיט של רופול", היא מתלהבת. "אני כותבת על ההתנסויות שלי, אז כשההוראה הייתה לכתוב בית לרימיקס, רציתי לכלול דברים שהמעריצים וחובבי התכנית יוכלו להתחבר אליו ולהזדהות איתו. "אף פעם לא התכוונתי להמציא קאץ' פרייז כמו 'הללו' (קיצור של 'הללויה', עליו חזרה עשרות פעמים במסגרת התחרות, א.צ), אבל אני נפעמת ומלאת כבוד שזה תפס בקרב מעריצים, יאיי!", היא צורחת.

בסוף כל פרק, שתיים מהמלכות צריכות לבצע ליפסינק לשיר מוכר, כדי להחליט מי מהן תישאר בתחרות. איזו הופעת ליפסינק שלך בתכנית את הכי אוהבת?

"אלוהים, היו כל כך הרבה. הליפסינק שאני הכי זוכר שביצעתי בתכנית והכי השפיע עליי היה 'Believe', של שר. לדעתי, הביצוע היה אחד הטובים ביותר שלי, זה היה נגד כרמן קארארה, השיר דיבר אליי כל כך באותו רגע כי באמת האמנתי - שמגיע לי להיות שם, להמשיך ולהופיע בתחרות, לנצח".

רגע, אז מה השיר שאת הכי אוהבת להופיע איתו עכשיו?

"זה יהיה חייב להיות אחד מהשירים המקוריים שהקלטתי, כמו 'Werqin' Girl'. אני לא רוצה להישמע מרוכזת בעצמי, אבל גם השיר החדש שלי שאפשר למצוא באייטונס, 'Pay Me', הוא מעולה - כי כאמנית מקצועית, כשאת עובדת, מגיע לך שישלמו לך על זה. יש לי עוד שלושה שירים שאשחרר בהמשך השנה עם קליפ נלווה לכל אחד מהם, וברור שאופיע עם השירים שלי גם בתל אביב!".

אם תצטרכי לבחור שיר אחד שיתאר את החיים שלך, מה הוא יהיה?

"אני חייבת לומר שלדמי לובטאו יש שיר שנקרא 'Skyscraper', עם מילים כמו 'תוכל לנסות לשבור אותי ואני אמשיך ואקום מהעפר, כמו גורד שחקים'. למרות שלא ניצחתי בגמר עונת האולסטארז, אני אמשיך לעבוד בכל הכוח ולהישאר ממוקדת, לעלות עוד ועוד, זה מדבר אליי מאוד", היא מסבירה, "שיר אחר שנוגע בי הוא 'Champion' של רו פול", היא צוחקת, "כשלא ניצחתי בגמר, הרגשתי כל כך מאוכזבת והמומה, אבל זה קרה רק לכמה רגעים. אני אשמח שאנשים יקבלו מזה השראה לא לוותר, להמשיך לעבוד ולנסות להגשים את החלומות שלהם".

חיי והעבודה עם ליידי גאגא

שאנג'לה הוא שם הבמה של די ג'יי פירס, שנולד לפני 36 שנים בטקסס שבארצות הברית. מאז, הספיק לאמץ את דמותה של שאנג'לה כשהוא מופיע ולהפתיע לא רק כמתחרה בריאליטי הדראג של רו פול ולשרוף במות עם ליפסינקים מטורפים, אלא גם לשחק בסדרת כמו "גלי" ו"מרוששות", או על המסך הגדול בפיצ'ר של חברתה לריאליטי ביאנקה דל ריו. בסתיו תוכלו לראות אותה בגרסה המחודשת של בראדלי קופר וליידי גאגא למיוזיקל הקולנועי "כוכב נולד".

אם את חושבת על זה, מי האמן האהוב עליך ביותר בעולם היום?

"הו, בייבי, מדובר בשוויון בין ביונסה לליידי גאגא, פחות או יותר. ביונסה היא האמנית הראשונה שכל כך השפיעה עליי ואני ממשיכה לקבל ממנה המון, המון השראה, אבל לאחרונה עבדתי בצמוד לגאגא בסרט 'כוכב נולד', שיעלה למסך באוקטובר השנה. לפגוש אותה ולעבוד איתה היה כל כך נפלא, היא הייתה כל דבר שאתה רוצה שכוכבת כמוה, כזאת שאתה מעריך ומעריץ, תהיה. היא נחמדה, מצחיקה, היא הייתה אדיבה ומלאת תודה".

בתור מי שתופיע לצד גאגא על המסך הגדול, איזה סרטים וסדרות השפיעו עליך כשחקנית?

"הסרט האהוב עליי חייב להיות 'הנזירות בלוז' עם וופי גולדברג, בכל פעם שאני רואה אותו אני מתה עליו. אבל גם 'יפה במנהטן' עם ג'ניפר לופז ו'איזה מין שוטרת' עם סנדרה בולוק. אני מתה עליהם, אתה יכול לפגוש אותי לדייט של סרט בישראל! התוכנית האהובה עליי בתקופה האחרונה היא 'משחקי הכס', חה", היא צוחקת ויודעת שכל מי שצפה בעונה האחרונה של "אולסטארז" הבין כמה היא מעריצה את סדרת הפנטזיה, כי לא הפסיקה להשוות את עצמה לדמות של דאינריז טארגאריין במהלך התחרות על המסך. שרפה.

אגב "משחקי הכס", אם את היית טארגאריין, מי הסרסיי לאניסטר של העונה?

"כנראה דראג קווין אחרת שמתחרה על תואר 'שליטת שבעת הממלכות', אז הייתי אומרת שכל אחת שהיא לא אני!", היא צוחקת, "כולנו מתחרות, בכל שלב מישהי אחרת הובילה את התחרות וניצחה את האחרות. אבל ארבע הבנות שעלו לגמר - כולנו היינו כל כך ראויות לתואר, לכס המלכות. במבט לאחור על העונה, אני כל כך גאה במה שרציתי ועשיתי על המסך, היו כמה רגעים בלתי נשכחים".

העונה הבאה של "משחקי הכס" תהיה האחרונה, מי את חושבת שישב על כס המלכות בסוף, דאינריז?

"אני יודעת שסוף הסדרה תכלול המון אש! אני מקווה שדאינריז תשב על כס המלכות, אבל אתה יודע, הטוויסט עם ג'ון סנואו, שהוא יורש ראוי לכתר - זה יכול לשנות הכל. אולי ישברו את הכס לשניים".

מה לגבייך על המסך במסגרת "דראג רייס", זה סוף הדרך שלך עם הבנות של רו פול?

"ממש, ממש לא! מה אתה חושב, כבר חזרתי שלוש פעמים ואני תמיד יכולה לקפוץ מהקופסה שוב".

אבל איזה תואר את כבר יכולה לקבל, מלכת המלכות של הדראג? המלכה של הכל?

"אל תקרא לי 'המלכה של הכל', אם רו פול תשמע אותך זה יהיה הסוף של שנינו", היא צועקת.

שאנג'לה, רק אנחנו מדברים, רופול לא שומעת אותנו!

"היא שומעת הכל, בייבי, ה-כ-ל".


שאנג'לה תופיע בתל אביב ב-6 באפריל, במסגרת שיתוף פעולה של ליין המסיבות פיור, טינופת וטנזן. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

שאנג'לה, ויולט צ'אצ'קי, מירוץ הדראג של רופול. GettyImages
שאנג'לה עם ויולט צ'אצ'קי/GettyImages
שאנג'לה, אדור דלאנו, ג'ינקס מונסון, קורטני אקט, מירוץ הדראג של רופול. GettyImages
המלכות של הכל? יוצאת "המירוץ לדראג של רו פול" עם שאנג'לה/GettyImages
שאנג'לה, מירוץ הדראג של רופול. GettyImages
דאינריז, ביץ'/GettyImages
שאנג'לה, מירוץ הדראג של רופול. GettyImages
נתראה בתל אביב. שאנג'לה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully