וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור מחאת ההורים השכולים: מופעו של יהונתן גפן יועבר לאולם אחר

28.3.2018 / 10:58

בעקבות הפרסום בוואלה! תרבות, שלפיו 80 משפחות שכולות פנו לראש עיריית חולון בבקשה לבטל את המופע של יהונתן גפן בשל "תמיכתו במחבלת עהד תמימי", הוחלט בשיתוף עם גפן להעביר את המופע מבית יד לבנים לאולם אחר בחולון

עריכת וידאו:ניר חן

בעקבות הפרסום בוואלה! תרבות, שלפיו 80 משפחות שכולות פנו לראש עיריית חולון בבקשה לבטל את המופע של יהונתן גפן בשל "תמיכתו במחבלת עהד תמימי" ולאחר שהביע "הבנה כלפי מחבלים מתאבדים", הוחלט להעביר את המופע לאולם אחר במקום בית יד לבנים. הנהלת תיאטרון חולון החליטה במשותף עם יהונתן גפן להעביר לאולם אחר בעיר את המופע שלו "שיחות שלא נענו" - זאת לאחר פגישה אישית בין מנכ"ל התיאטרון ובין קבוצת הורים שכולים תושבי חולון שהתקיימה אתמול בתיאטרון שבתוכו פועל גם בית יד לבנים. המופע יתקיים ביום רביעי באולם במרכז לתיאטרון בובות בחולון.

ביום שני פורסם בוואלה! תרבות כי 80 משפחות שכולות חתמו על מכתב לראש עיריית חולון מוטי ששון, ובו קראו לו לבטל את הופעתו של יהונתן גפן בבית יד לבנים. בין החותמים על המכתב: אדוה ביטון, אמה של אדל ביטון; אליעזר רוזנפלד, אביו של מלאכי רוזנפלד; הדס מזרחי, אלמנתו של נצ"מ ברוך מזרחי; יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח; מרים בן גל, אלמנתו של הרב איתמר בן גל, מיכל סלומון, אלמנתו של אלעד סלומון, ברנדה למקוס, אמא של דליה למקוס; ועוד.

במכתב נכתב כי חוק הנכבה קובע שאסור לממן מופע או קריאה לפגיעה בביטחון המדינה או הזדהות עם טרור. "לכן נודה לביטול המופע הפרובוקטיבי ולכל הפחות ביטולו בבית יד לבנים - דבר המהווה אצבע בעין של המשפחות השכולות". בעקבות המכתב, שיגר יו"ר יד לבנים אלי בן שם מכתב לראש עיריית חולון ובו הוא מבקש "לגלות רגישות כלפי ציבור המשפחות ולהעביר את המופע מיד לבנים אל מקום אחר".

יונתן גפן  07/08/2017. ראובן קסטרו
יהונתן גפן/ראובן קסטרו

הרצל ומירב חג'אג' מראשי פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות הגיבו להחלטה ואמרו כי "היה ראוי שמופע אבסורדי כמו של גפן לא יתקיים כלל וכלל. כל אמירות מעין אלה פוגעות פגיעה אנושה במשפחות השכולות. אנו מברכים על ההחלטה להזיז את המופע מבית יד לבנים לאולם אחר. פורום 'בוחרים בחיים' ימשיך להיאבק ללא לאות כדי להפסיק את תאטורוני האבסורד המובלים על ידי ארגוני הדה לגיטמציה ושונאי ישראל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully