וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד הפלא לשעבר קורי פלדמן טוען כי נדקר בניסיון לרצח בשל חשיפת פדופילים

28.3.2018 / 16:21

השחקן קורי פלדמן, שכיכב באייטיז בסרטים "אני והחבר'ה" ו"הגוניס", הודיע כי אמש נדקר בניסיון לרצח, ואושפז בבי"ח. פלדמן טוען כי התקיפה קשורה להתבטאויות שלו בשנים האחרונות כנגד פדופילים בהוליווד. הוא טען כי נפל קורבן לתקיפה מינית בילדותו

השחקן קורי פלדמן, מרץ 2018. GettyImages
קורי פלדמן/GettyImages

שחקן הקולנוע קורי פלדמן, שכיכב בשנות השמונים בסרטים "אני והחבר'ה", "הגוניס" ו"גרמלינס", הודיע בטוויטר כי אמש (שלישי) הותקף בניסיון לרצח. פלדמן צייץ רביעי בבוקר: "אני בבית חולים! הותקפתי הלילה! אדם שפתח את דלת המכונית שלי דקר אותי במשהו! אנא התפללו עבורנו! תודה לאל שרק אני והמאבטח שלי היינו במכונית (...) אני בסדר!". בציוצו הבא כתב פלדמן שמשטרת לוס אנג'לס חוקרת את המקרה בחשד לנסיון רצח. המשטרה עצמה מסרה לחדשות פוקס כי לא ידוע לה על חקירה בשלב זה.

קורי טוען כי לתקיפה יש קשר להתבטאויות שלו בשנים האחרונות כנגד פדופילים בהוליווד. בין השאר אמר כי נפל קורבן לתקיפה מינית בילדותו כשחקן, וכי הפדופילים שתקפו אותו ואת חברו השחקן קורי היים, שהתאבד ב-2010, ממשיכים עדיין לעבוד בהוליווד. בנובמבר האחרון הוסיף כי השחקן ג'ון גריסום היה אחד מאלה שתקפו אותו, ובריאיון אחר הוסיף כי גם הבמאי והמפיק מרטי ווייס פגע בו. עם זאת, משטרת לוס אנג'לס סגרה את חקירת טענותיו. קורי טען כי מאז הוא מאוים ברשתות החברתיות. באוקטובר הביע השחקן חשש לביטחונו, ואף ביקש תרומות לסיוע לשם כך. כעת צייץ: "יש לי סיבה להאמין שהכל קשור. מספיק עם זה. כמה אנשים יכולים להיות חולים?!?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully