וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בשידור חי: הנשים עם החזה הענק בלבלו לגמרי את המגישים

31.3.2018 / 0:05

צמד מגישים ותיקים ומוערכים של תוכנית בוקר בריטית נתפסו לא מוכנים כאשר ראיינו שלוש נשים עם חזה גדול במיוחד. השניים הודו שהם מתקשים מאוד "לא להסתכל למטה" ו"מרגישים חצופים"

ITV

הולי ווילובי ופיליפ סקופילד הם צמד מגישים ותיקים ומוערכים של תוכנית בוקר בריטית, אבל הם לא ממש ידעו כיצד לנהוג בשלוש נשים שהגיעו לאולפן כדי לשוחח על אהבתן לחזה הגדול במיוחד שלהן ועל הרצון שלהן להגדיל אותו אפילו יותר. השניים היו נבוכים מאוד לאורך הראיון והתקשו מאוד שלא להביט ישירות על החזה של הנשים, ו-ווילובי אפילו הודתה שהיא "מנסה לא להסתכל למטה" וכי היא "מרגישה חצופה", לזה סקופילד השיב: "איך את חושבת שאני מרגיש?".

עוד בנושא
גברים לא נמשכים לגודל של החזה שלכן - אלא למשהו אחר
הגודל קובע: דוגמנית חושפת את כל הצרות שיש לנשים עם חזה גדול

נשים עם חזה ענק בתוכנית בוקר. צילום מסך
הראיון יצר סערה/צילום מסך

דולי, מארי ולילי התארחו בתוכנית כדי לספר על הניתוחים שעברו ואולי עוד יעברו בעתיד, והמגישים פנו ראשית לדולי, דוגמנית ליטאית. "אף פעם לא הייתי שמחה כי היו לי שדיים קטנים ואני אוהבת גדולים", היא סיפרה, "אני אובססיבית לגבי זה, אני חושבת שיותר מגברים. אני אוהבת את איך שהם נראים עכשיו ואת תשומת הלב לה אני זוכה בזכותם, אפילו שהם לא אמיתיים".

מארי, מאמנת כושר אישית, סיפרה שהעוצמה שלה היא בשדיה, וכאשר ווילובי שאלה אם החזה שלה לא מפריע באימוני הכושר, ענתה: "לא, אני אוהבת את זה". אחריה פנו המגישים ללילי, שלא הגיעה לאולפן והתראיינה בווידאו על כך שקשה לאנשים לקחת אותה ברצינות ולא לשפוט אותה. "השדיים שלי גדולים יותר משל רוב האנשים אז כפי שאפשר לדמיין, הם מה הדבר הראשון שרוב האנשים שמים לה אליו אצלי".

עוד באותו נושא

עברה 36 ניתוחים כדי להראות כמו ברבי ורוצה את החזה הגדול בעולם

לכתבה המלאה
נשים עם חזה ענק בתוכנית בוקר. צילום מסך
הצופים היו בהלם משלוש הנשים/צילום מסך
נשים עם חזה ענק בתוכנית בוקר. צילום מסך
וגם המגישים/צילום מסך

בשלב מסוים ווילובי שאלה את הנשים את מה שכולם בבית חשבו קרוב לוודאי: "איך אתן מוצאות חזיות לדברים האלה?", לזה לילי השיבה: "אני בדרך כלל לא לובשת חזייה, רק אם אני חייבת". לאחר מכן היא הוסיפה: "אף פעם לא הייתה לי מטרה בראש לגבי הגודל שאני רוצה, אני פשוט רוצה להגדיל עוד ועוד".

צופי התוכנית התקשו להאמין למראה עיניהם ופנו לטוויטר כדי לספר מה חשבו על הנשים. "אחרי הראיון אני מעדיפה שיהיה לי חזה קטן", כתבה אחת הגולשות, "אני לא מאמינה כמה החזה שלהן גדול". אחת אחרת אמרה: "שכל אחת תעשה מה שבא לה כמובן, אבל אם אתן אוהבות ציצים בגודל של מלונים אני חושבת שכדאי לכן לזכור ש'פחות זה יותר'". גולשת נוספת הגיבה: "את חושבת שכבר ראית את רוב הדברים המטורפים בעולם, ואז זה מגיע. מה לעזאזל זה היה?".

נשים עם חזה ענק בתוכנית בוקר. צילום מסך
לילי סיפרה כי היא "בדרך כלל לא לובשת חזייה"/צילום מסך

כמובן שחזה החלומות של הנשים הללו, ורבות נוספות ברחבי העולם, לא מגיע בלי מחיר. נשים בעלות חזה גדול בצורה שאינה פרופורציונלית לגוף שלהן נוטות לסבול מכאבי גב ומבעיות בריאותיות נוספות. בין השאר, הן עלולות לסבול מבעיות בנשימה, בלחץ הדם ובעור, וגם להפוך את ההנקה לכואבת מאוד.

צפו בראיון המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully