וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר פרישתו של שמוליק יפרח: רן גואטה נבחר למנכ"ל תיאטרון הקאמרי

29.3.2018 / 14:28

מועצת הנאמנות של התיאטרון הקאמרי הכריז על מינויו של רן גואטה כמנכ"ל החדש של התיאטרון הקאמרי במקום שמוליק יפרח שהודיע על עזיבה לפני כחודש. גואטה שימש כמנכ"ל תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער

רן גואטה מנכ"ל תיאטרון הקאמרי. כפיר בולוטין,
רן גואטה/כפיר בולוטין

מועצת הנאמנות של התיאטרון הקאמרי הכריזה היום (חמישי) על מינויו של רן גואטה כמנכ"ל החדש של תיאטרון הקאמרי במקום שמוליק יפרח, אשר הודיע על עזיבתו לפני כחודש.

רן גואטה (43), יליד ותושב תל אביב-יפו, מסיים את תפקידו לאחר כ-11 שנים כמנכ"ל תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער. בין השנים 2007-2003 ניהל את תיאטרון גבעתיים ובין השנים 2003-1999 את תיאטרון הפרינג' בבית ציוני אמריקה בתל אביב.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו המשמש גם כיו"ר מועצת הנאמנות ברך את גואטה והוסיף: "הקאמרי הינו ספינת הדגל של התרבות במדינת ישראל עם הכרה בינלאומית. בטוחני כי רן יוביל את התיאטרון לשיאים חדשים". עפר שחל, יו"ר הועד המנהל של התיאטרון: "אני שמח שהצלחנו להביא ערב ליל הסדר לבחירת מנכ"ל לתיאטרון. אני בטוח שרן גואטה הוא האדם הנכון במקום הנכון שיצעיד את הקאמרי קדימה".

שרת התרבות מירי רגב: "אני מאחלת למר גואטה הצלחה רבה בתפקידו, וסבורה שאין מתאים וראוי ממנו להוביל את תיאטרון הקאמרי בזכות כישוריו הרבים וניסיונו".

רן גואטה, מנכ"ל תיאטרון הקאמרי הנכנס: "אני מגיע עם המון מוטיבציה לעבודה וחדוות יצירה. יחד עם עמרי ניצן מנהלו האומנותי של התיאטרון, חביבה הדר סמנכ"לית כספים ומינהל, עובדי התיאטרון וצוות השחקנים המדהים אני מאמין שנצליח להגיע ליצירה גדולה והישגים רבים. זוהי אחריות גדולה מאד ואני מוכן לה".

הקאמרי. מגד גוזני
עזב לפני חודש. יפרח/מגד גוזני

לפני כחודש הודיע מנכ"ל הקאמרי שמוליק יפרח על התפטרותו מהתפקיד, לטענתו "בשל נסיבות משפחתיות בלתי צפויות". יפרח נכנס לתפקיד רק במאי האחרון. בהודעת ההתפטרות שמסר, הוא כתב: "בשל נסיבות משפחתיות בלתי צפויות, אני נאלץ להתפטר מתפקידי כמנכ"ל התיאטרון. קשה להסביר במלים את מידת הצער שאני חש, ואולם יש נסיבות בהן סדרי העדיפויות - מכתיבים קבלת החלטות לא קלות כגון זו".

הודעתו על פרישה בתום כ-10 חודשים בלבד התקבלה בהלם על ידי שחקני ועובדי התיאטרון. יפרח טען בהודעתו הכתובה כי הוא פורש "בשל נסיבות משפחתיות בלתי צפויות". גורמים בתיאטרון אמרו לוואלה! תרבות כי חשו צער, כעס ואכזבה על עזיבתו המיידית, והיה בקאמרי מי שאמר כי "הדרך שבה יפרח עזב אינה מתקבלת על הדעת ואינה אחראית. הוא צריך היה לעשות את זה בצורה יותר פתוחה, לכנס עובדים, לבוא ולדבר, ולא לעשות דבר כזה כל כך מהר, מבלי להכין אף אחד".

  • עוד באותו נושא:
  • רן גואטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully