וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פינס לוואלה! תרבות: "ל'אח הגדול' יש משיכה למי שגדל אצלנו"

29.3.2018 / 18:16

ערוץ רשת 13 מצא מנחים לתכנית הריאליטי "האח הגדול": אסי ישראלוף, עפר שכטר ולירון ויצמן. שני הראשונים הנחו את תכנית הכישרונות "גוט טאלנט ישראל" ברשת, ואילו לירון ויצמן צפויה לעבור מקשת 12 אל המתחרים. פינס: "שמחים בשביל לירון. נשמח לגלות ולגדל את הדבר הבא"

מפוצלת - שכטר + ויצמן + ישראלוף. מערכת וואלה! NEWS
עפר שכטר, לירון ויצמן ואסי ישראלוף/מערכת וואלה! NEWS

זה נמשך הרבה מאוד זמן, אבל בסופו של דבר ערוץ רשת 13מצא מנחים לתכנית הריאליטי "האח הגדול". מדובר בשלושה מגישים: אסי ישראלוף, עפר שכטר ולירון ויצמן. שני הראשונים הנחו את תכנית הכישרונות "גוט טאלנט ישראל" ברשת, ואילו לירון ויצמן צפויה לעבור מקשת 12 אל הערוץ המתחרה. ב"רשת" אישרו את הפרטים.

ויצמן, שתחגוג בחודש הבא יומולדת 34, התגלתה על ידי "ערב טוב עם גיא פינס" לפני יותר מ-10 שנים, בימים ששודרה בהוט, טופחה בה ושימשה בה מאז כעורכת וכמגישה. היא נדדה איתה לערוץ 10, לערוץ 2 ולקשת 12. בקשת הגישה גם את "אחת שיודעת", מעין מהדורה מוקדמת לתכניתו של פינס.

"אנחנו שמחים בשביל לירון ויצמן, שהיתה חלק חשוב ממערכת 'ערב טוב עם גיא פינס' במשך יותר מעשור", אמר גיא פינס לוואלה! תרבות. "לאח הגדול יש משיכה מובנת לאנשים שגדלו אצלנו, ואחרי אסי עזר וקורין גדעון, אנחנו מאחלים גם ללירון מכל הלב הצלחה בבית החדש. נשמח לגלות ולגדל את הדבר הבא, אז שווה לעקוב".

אסי ישראלוף הגיב בהתרגשות על בחירתו לתפקיד המנחה. "אני מאוד נרגש לקראת הפרויקט הגדול של הטלוויזיה בישראל", מסר לוואלה! תרבות. "שיהיה לכולם בהצלחה".

גיא פינס, לירון ויצמן. ניר פקין
גיא פינס: "נשמח לגלות ולגדל את הדבר הבא". פינס ולירון ויצמן/ניר פקין

גורם בקשת 12 אמר לוואלה! תרבות כי ויצמן הודיעה לגיא פינס לראשונה לפני כשבוע כי קיימים גישושים מצד רשת איתה להנחיית "האח הגדול". לדבריו, רק היום הודיעה ויצמן למערכת "ערב טוב עם גיא פינס" כי סוכם איתה סופית על ההגשה.

תכניתו של פינס מהערב (חמישי) היא האחרונה לפני פגרת הפסח. היא הוקלטה מראש ונמסרה לחדר השידור כבר אתמול, כך שלא צפויה פרידה מוויצמן מעל מסך "ערב טוב עם גיא פינס". תכניתו של פינס תשוב רק אחרי יום העצמאות. עם זאת, במקרה או שלא במקרה, היום בתכנית "אחת שיודעת" שהגישה ויצמן בקשת 12 הוכנה לוויצמן הפתעה - הוצג לה האודישן שלה לתכנית של גיא פינס. ההפתעה מעלה חשד שנעשתה באופן מודע כפרידה מוויצמן. גורם בקשת, בכל אופן, טוען כי ההפתעה נעשתה לה מבלי שידעו שזאת התכנית האחרונה שתגיש.

עוד באותו נושא

מי הם המועמדים הסופיים להנחיית "האח הגדול"?

לכתבה המלאה
לירון ויצמן. רפי דלויה,
תיפרד מפינס אחרי החגים? לירון ויצמן/רפי דלויה

החיפוש אחר מנחים לתכנית שעברה באחרונה מ"קשת" ל"רשת" נמשך זמן רב. הראשונה שגויסה לתפקיד הייתה הדוגמנית והמגישה בר רפאלי והיא אף פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את הלוגו של התכנית הפופולרית, אולם בסופו של דבר הוחלט למחוק את שמה מרשימת המועמדים לתפקיד לאחר שהתברר כי היא לא מוכנה להתחייב לעבוד ארבעה ערבים בשבוע.

בוואלה! סלבס דווח כי הדוגמנית, שמחויבת לרשת בחוזה עד לסיום 2018, ככל הנראה הבינה שמדובר בתפקיד הרבה יותר תובעני מאשר חשבה מלכתחילה, לכן לא הסכימה לתנאים שהוצעו לה כמנחת הריאליטי הפופולרי, שבו לקחה חלק כאורחת בעבר.

לפני שלושה חודשים דווח בוואלה! סלבס עוד כי "רשת" ניהלה גם משא ומתן עם רותם סלע ואסי עזר לגבי הנחיית "האח הגדול". "אסי ורותם היו סוג של בחירה טבעית", סיפר גורם יודע דבר המקורב להפקה, "הם אמנם לא בר רפאלי, אבל אסי כבר מזוהה עם הפורמט שהנחה בעבר ורותם היא הסייד קיק המושלם עבורו. הם קיבלו הצעה מאוד מפתה". בסופו של דבר דווח כי השניים סירבו להצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully