וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבקה מיכאלי: "למירי רגב חסר תא"

5.4.2018 / 13:23

השחקנית אמרה בראיון לכאן ב' על השרה רגב: "כל ההחלטות שלה זה עניין ביולוגי. תא אחד חסר לה, שקוראים לו תרבות". בתגובה לסערה שהתעוררה, מסרה מיכאלי לוואלה! תרבות: "אלה הם חיי, בין סקנדל לפסטיבל. אני לא חוזרת בי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יותם וקס

(בסרטון: רבקה מיכאלי על סט צילומי ספיישל הקאמבק של "סיבה למסיבה")

השחקנית, הקומיקאית והמגישה רבקה מיכאלי השמיעה ביקורת חריפה כנגד שרת התרבות מירי רגב. בראיון ליובל גנור בכאן ב', שהתקיים לקראת יום הולדתה ה-80 שיחול בהמשך החודש וישודר מחר (שישי) ב-10:00, אמרה מיכאלי על השרה: "אני באמת חושבת שהיא עושה הרבה טעויות, שהן כנראה נובעות ככל הנראה מחוסר יכולת מובנית אצלה ולכן זה עניין... בוא אני אגיד לך.. ביולוגי. כל ההחלטות שלה. היא פשוט לא יכולה לחשוב אחרת. תא אחד חסר לה, שקוראים לו תרבות".

כאן העלתה את דבריה של מיכאלי ברשתות החברתיות, מה שהוביל לתגובות חריפות רבות כנגד מיכאלי. הזמר והמוזיקאי אפרים שמיר, לעומת זאת, שכזכור התעמת באחרונה עם השרה רגב, הביע בעמוד הפייסבוק שלו תמיכה בדבריה של השחקנית. הוא עשה להם שייר, והוסיף "לגמרי".

דבריה של מיכאלי בריאיון

בתגובה להתקפות עליה אומרת מיכאלי לוואלה! תרבות: "אחד כתב שאני 'אשכנזיה מתנשאת' והשני כתב שאני 'גרוזינית מקומטת'. אז מה? הכל נכון. אלה הם חיי, בין סקנדל לפסטיבל. אני לא חוזרת בי אבל אני לא רוצה להעצים את זה. אמרתי, זה מה שאני חושבת. אני לא כותבת טוקבקים, אן לי אינסטגרם, אני לא מצייצת. זה מה שאמרתי וזה מה שאני חושבת".

השרה רגב סירבה להגיב לדברים.

רבקה מיכאלי בארוע מחווה למוטי קירשנבאום במלאת שנה למותו, תיאטרון צוותא 9 בספטמבר 2016. מגד גוזני
"אחד קרא לי 'אשכנזייה מתנשאת', אחד 'גרוזינית מקומטת". רבקה מיכאלי/מגד גוזני
מירי רגב בישיבת ממשלה, 11 במרץ 2018. מארק סלם, ידיעות אחרונות, מערכת וואלה! NEWS
שוב בעין הסערה. מירי רגב/מערכת וואלה! NEWS, מארק סלם, ידיעות אחרונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully