וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה פרקים קלאסיים של "רוזאן"

6.4.2018 / 0:26

רגע לפני שעונת הקאמבק המדהים של "רוזאן" מגיעה לישראל, הנה הזדמנות להיזכר בעשרה פרקים שמדגימים למה הסדרה הזו נחשבת כל כך פורצת דרך, נועזת, מצחיקה, מרגשת וקאנונית

יח"צ - חד פעמי

כעשרים שנה לאחר שהסדרה "רוזאן" ירדה מן האוויר, היא חזרה לפני כשבועיים לטלוויזיה האמריקאית, והתברר שהקהל התגעגע למשפחה עם הפה הגדול. שלושת הפרקים שכבר שודרו בארצות הברית זכו להצלחה כה גדולה, עד שכבר הוזמנה עונה נוספת.

בסוף השבוע, העונה החדשה של "רוזאן" מגיעה גם ל-yes (ב-21:30 ב-yes comedy וב-VOD כבר כעת). רגע לפני עלייתה בארץ, זו ההזדמנות להיזכר שוב, או לגלות לראשונה, עשרה מן הפרקים הקלאסיים של הסדרה המקורית: עשר פנינים המזכירות למה הלהיט הטלוויזיוני הזה, שהתחיל את שידוריו בשלהי שנות השמונים, נחשב כל כך פורץ דרך, מצחיק ומרגש.

לפני שנתחיל, חשוב להזכיר ולהדגיש שני דברים. התזכורת: הסדרה, למי ששכח או לא ידע, נקראת בשם גיבורתה, בגילומה של רוזאן בר, ועוקבת אחר החיים שלה ושל משפחתה, משפחת קונור: בעלה דן (ג'ון גודמן); אחותה ג'קי (לורי מטקלף, שהיתה מועמדת השנה לאוסקר על "ליידי בירד") וילדיה בקי, דרלין ודי ג'יי. בניגוד למקובל בתרבות האמריקאית, הם ממש לא עשירים, וגם לא בהכרח רזים, בורגנים או מנומסים.

ההדגשה: בחרנו כאן רק עשרה פרקים. רובם ידועים כרגעי מפתח של הסדרה, חלקם כאן בגלל טעם אישי. כך או כך, זה מבחר מצומצם וכמובן שהשארנו בחוץ הרבה רגעים: בין השאר, אין כאן התייחסות למסורת פרקי ליל כל הקדושים של "רוזאן", וגם לא לעונות האחרונות והפחות מוצלחות שלה וכיוצא בכך, כך שהרשימה הזו היא באמת רק טעימונת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully