וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר ויוצר האינדי פולק האמריקני דמיאן ג'וראדו יופיע בישראל

8.4.2018 / 11:00

ג'וראדו, שיופיע הקיץ בבארבי, הוא אמן פורה במיוחד: הוא הוציא עד כה 16 אלבומים, לא כולל מיני אלבומים. בחודש הבא יוציא אלבום חדש, הראשון שהפיק לבד. היה מי שהשווה את ג'וראדו לענקים כמו ניק דרייק וסיד בארט. כל הפרטים

דמיאן ג'וראדו. יח"צ,
דמיאן ג'וראדו/יח"צ

הזמר ויוצר האינדי פולק האמריקני דמיאן ג'וראדו יגיע להופעה בישראל ב-8 בספטמבר במועדון בארבי בתל אביב.

ג'וראדו הוציא עד כה 16 אלבומים, לא כולל מיני אלבומים רבים (EP) ולא כולל את אלבומו החדש, "The Horizon Just Laughed" שייצא בחודש הבא. יהיה זה האלבום הראשון שג'וראדו הפיק לבד, אחרי שנים של שיתוף פעולה עם המפיק ריצ'רד סוויפט (The Shins), ששיאם בטרילוגיית אלבומים שהיה מי שהשווה לענקים כמו ניק דרייק וסיד בארט. המגזין "Record Collector" העניק לאלבומו האחרונים ציון מושלם, וכתב: "זה הדבר האמיתי, הלב הפועם של היצירה שלו וחוויה מתגמלת עבור מעריציו הוותיקים והחדשים. צריך רק לקוות שזה יניע אותו לקבל את ההערכה וההכרה שהוא ראוי להן כבר הרבה זמן".

בשנים האחרונות שולבו שיריו של ג'וראדו בכ-20 סרטים וסדרות מובילות, כולל הסדרה החדשה של נטפליקס "ארץ פראית מאוד" (עם השיר "A.M. AM", בפרק השלישי).

על הפקת מופעו בארץ חתומים ZUZZ Agency אשר אחראית גם על הגעתם הקרובה של Cigarettes After Sex ו-KNOWER. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully