וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שני משוגעים" או "עטור מצחך": מהו שיר ה-70 של ישראל?

הדס בן ארצי

10.4.2018 / 0:00

לרגל מצעד החיילים לשנת ה-70 של וואלה! NEWS וגלגלצ, החלטנו לצאת לשטח ולשאול את הציבור הרחב מהו שיר ה-70 של מדינת ישראל. אז מי תמך ב"הפרח בגני"? ומי בטוח שהלהיט של עומר אדם הוא השיר החשוב ביותר? צפו

צילום: ערן גילווארג, עריכה: רן צימט

"עטור מצחך זהב שחור" או "זהב" של סטטיק ובן אל? "ירושלים של זהב" או "שני משוגעים"? לרגל מצעד החיילים לשנת ה-70 של וואלה! NEWS וגלגלצ ובשיתוף אתר צה"ל, יצאנו לחוש את השטח ולנסות לבדוק עם הציבור הרחב שמסתובב בקניונים וברחובות הערים מהו שיר ה-70 שלו. אמנם מי שמורשים לדרג את מצעד החיילים לשנת ה-70 הם חיילים בסדיר ובקבע, אך הפעם החלטנו לבדוק עם כולם. התשובות, אגב, נעו בין "זיקוקים" של משה פרץ לבין "על הדבש ועל העוקץ" של נעמי שמר.

הצביעו למצעד כאן

המצעד ישודר ב-19 באפריל בגלגלצ וב-וואלה! NEWS החל מ-11 בבוקר. דרגו עכשיו את המצעד החגיגי ואולי תזכו בפרס מפנק במיוחד - הופעה של שלמה ארצי עם 70 חברים מהיחידה. המצעד נערך בשיתוף פעולה בין גלגלצ לוואלה! NEWS ובשיתוף אתר צה"ל.

האם אריק איינשטיין הוא זה שריגש אתכם יותר מכל? אייל גולן הוא זה שאחראי על השיר שאתם הכי אוהבים? אולי דווקא ריטה היא זו שמלווה אתכם בצבא? או אולי זו דווקא עדן בן זקן שהצליחה להתעלות מעל כל מאות השירים ולהיות האחת? אם אתם חיילים ואנשי קבע, בחרו בשירים שבלעדיהם 70 שנות מדינה היו נראות משעממות, רגילות ונשכחות - והשפיעו על התוצאות.

משאל רחוב גלגלצ. ערן גילווארג
במה הוא בחר?/ערן גילווארג
מירי אלוני וזוהר ארגוב-מצעד גלגלצ לרגל 70 שנה למדינה. עיבוד תמונה
זוהר או מירי? הצביעו והשפיעו/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully