וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי בהלם מהטירוף סביבה: "העולם יוצא מדעתו, זה בלתי נתפס"

9.4.2018 / 14:59

הנציגה הישראלית לאירוויזיון 2018 מתקשה לעכל את ההתלהבות האדירה מהשיר שלה לתחרות. במסגרת אירוע "יזראל קולינג" היא אמרה שהיא נהנית מכל רגע: "בהולנד נטרפים, בספרד יוצאים מדעתם. זה מרגש. אי אפשר להכיל את זה"

צילום: דייב שחר, עריכה: ניר חן

על רקע ההצלחה בשנים הקודמות ועם עלייתה של המתמודדת הישראלית לאירוויזיון נטע ברזילי לראש סולם ההימורים העולמי לזכייה בתחרות, אירוע "יזראל קולינג" מתקיים בימים אלו זו השנה השלישית ברציפות. במסגרת האירוע, הגיעו זמרי תחרות אירוויזיון 2018 לביקור בארץ ולמופע קידום מיוחד לקראת התחרות הקרובה שתיערך בחודש מאי בליסבון שבפורטוגל.

אתמול התקיימה קבלת פנים מיוחדת בהרצליה בהשתתפות שגרירים ואמני ישראל באירוויזיון לדורותיו. הזמרת דנה אינטרנשיונל הופיעה ונציגת ישראל לאירוויזיון נטע ברזילי קפצה לומר שלום. "זה כיף", אמרה. "זה אירוע האירוויזיון הראשון שאני נמצאת בו ואני פתאום רואה בעיניים שלי את כל הטירוף. שולחים לי סרטונים של אנשים שרוקדים את השיר בכל מיני מקומות וזה מטורף שאתה עושה משהו בתוך אולפן קטן, בחדר קטן, ואחר כך לראות ילדים באוגנדה רוקדים, אנשים בהולנד נטרפים, אנשים בספרד יוצאים מדעתם. זה מרגש, זה בלתי נתפס. מי יכול להכיל את זה?".

25 נציגי המדינות מבקרים בארבעת הימים הללו בישראל ובין השאר יטיילו בירושלים, יטעו עצים ב"יער האירוויזיון" שנמצא ביער הנשי, ומחר - השיא - כשיקיימו מופע מיני-אירוויזיון חי בפני הקהל הישראלי בכיכר רבין. הם יבצעו את שיריהם לתחרות האירוויזיון הקרובה חודש לפני קיומה. למשלחות מתלווים עיתונאים וצוותי צילום ממדינותיהם.

הפרויקט הוא ביוזמתה ובהפקתה של טלי אשכולי, ובחסות החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה.

נטע ברזילי אירוויזיון 2018 TOY. דניאל קמינסקי,
מתרגשת. נטע ברזילי/דניאל קמינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully