וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאים ג'ייק באג ומארק לאנגן חוזרים להופעות בישראל

10.4.2018 / 8:00

אחרי שהתארח בשנה שעברה ב"נשף רוק" של אביב גפן, יגיע המוזיקאי האנגלי בן ה-24 ג'ייק באג להופעה משל עצמו בישראל. בנוסף אליו ישוב מארק לאנגן לישראל בפעם השביעית

יח"צ - חד פעמי
ג'ייק באג. יח"צ,
ג'יק באג/יח"צ

הזמר, המוזיקאי והיוצר האנגלי, ג'ייק באג, יופיע בזאפה אמפי שוני ב-9 במאי, במסגרת סבב הופעות עולמי. בשנה שעברה התארח ב"נשף רוק" של אביב גפן.

הוא נולד לפני 24 שנה בנוטינגהם, בשם ג'ייק אדווין צ'ארלס קנדי. בשנת 2011 הופיע בפסטיבל גלסטנברי על במת "BBC Introducing", ובעקבות כך הוחתם בחברת התקליטים מרקיורי. שיריו החלו להיות מושמעים ברדיו, ואחד מהם אף "Country Song" הופיע בפרסומת לבירה.

אלבום הבכורה שלו, הנושא את שמו, יצא בשנת 2012 והעפיל למקום הראשון של מצעד מכירות האלבומים הבריטי. באותה שנה הופיע בתכנית הטלוויזיה של ג'ולס הולנד ב-BBC. בהמשך הוציא באג את האלבומים "Shangri La", "Oh My One", ו-"Hearts That Strain", שהופק על ידי דן אורבך מלהקת הבלאק קיז.

מחיר כרטיסים: החל מ-259 ש"ח. כרטיסים ניתן לרכוש באתר זאפה.

מארק לאנגן, הופעה חיה בבארבי 23/3/15. ניב אהרונסון
מארק לאנגן בהופעה בישראל במרץ 2015/ניב אהרונסון

בנוסף, מוזיקאי האינדי מארק לאנגן ישוב לישראל, ויופיע ב-28 ביולי בבארבי בתל אביב. תהיה זו הופעתו השביעית בישראל של לאנגן, הנחשב לאחד מאבות הגראנג'. להופעותיו בבארבי ב-2015 וב-2012 אזלו הכרטיסים מראש. לאנגן החל את דרכו כמייסד להקת הסקרימינג טריז, ממנה יצא לקריירת סולו. הוא שיתף פעולה בין השאר עם גרג דולי (איתו גם הופיע בישראל), פי ג'יי הארווי, מובי וניק קייב בסיבוב הופעות משותף. בשנה האחרונה ניתן היה לשמוע את קולו בטראק של הדי ג'י והמפיק הבריטי דייב קלארק, באלבום של UNKLE ובבלדות בלוז בפסקול הסדרה "American Gods".

מחיר מכירה מוקדמת: 179 שקלים (מלאי מוגבל). מחיר מלא: 219 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully