וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת המאוד מבוגרת חושפת את הסוד המפתיע למראה שלה

23.4.2018 / 10:17

למרות גילה המתקדם(72!), אדג'ה פקאן נראית מהמם ומתחזקת גוף חטוב ועור חלק וצעיר להפליא. איך היא עושה זאת? מעבר לפעילות הגופנית והניתוחים שעשתה, יש לה עוד סוד מפתיע

Ajda Pekkan - Yakarım Canını

אג'דה פקאן היא זמרת מפורסמת מאוד בטורקיה. פקאן, שחגגה יום הולדת 72 בפברואר האחרון, פרצה לתודעה לא רק בשל השירים שלה אלא בעיקר בזכות המראה הצעיר להפליא שלה. איך היא נראית כל כך טוב אתם שואלים? ובכן, פקאן הסבירה שמעבר לפעילות הגופנית שהיא עושה, הניתוחים הקוסמטיים והספא שהיא נוהגת לעשות, דווקא אכילה של בשר מגינה על גוון העור הצעיר שלה.

Ajda Pekkan - Yakarım Canını. Ajda Pekkan - Yakarım Canını, אתר רשמי
הגיל הוא רק מספר/אתר רשמי, Ajda Pekkan - Yakarım Canını

פקאן הסבירה לתקשורת המקומית כשנשאלה על כך: "אני תמיד זהירה מאוד במה שאני מכניסה לפה. אני לא יכולה להגיד שאני מגבילה את האופציות שלי באוכל, אני אוהבת קבב ודגים".

אדג'ה היא אושיית אינסטגרם עם יותר מ-400,000 עוקבים והיא מפנקת אותם עם תמונות שלה מהחיים הזוהרים שהיא מנהלת. "אני הולכת, אני שותה הרבה מים. אני לא יכולה לחשוב על החיים בלי מים. בכל בוקר אני שותה שייק של דבש, לימון וג'ינג'ר בכוס של מים. מעולם לא רציתי להיות אישה יפהפיה, אבל אני תמיד מגינה על הגוף שלי. גם גנטיקה וספורט מאוד חשובים כדי להישאר בכושר", הוסיפה אדג'ה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אבל אדג'ה לא רק אישה יפה. במהלך קריירה של יותר מחמישה עשורים היא הוציאה כבר יותר מ-20 אלבומים והיא נחשבת לזמרת הנשית הכי מצליחה מסחרית בטורקיה, יחד עם כוכבת הפופ צ'זן אקסו, עם מכירות של מעל 42 מיליון עותקים ברחבי העולם. אבל תתפלאו, לאדג'ה עדיין חסר משהו בחיים וזה ילדים. הזמרת חשפה שלמרות שהיא בת 72 ואין לה ילדים היא מתייעצת בימים אלה עם רופאים אמריקאים והודים לגבי הפרייה מלאכותית. כי אף פעם לא מאוחר להיות אמא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully