וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש על הבמה: צפו בנטע ברזילי מבצעת בבכורה היסטורית את "TOY"

11.4.2018 / 8:42

אתמול התקיים מיני-אירוויזיון חי בפני הקהל הישראלי בכיכר רבין בהשתתפות כ-30 נציגי מדינות. גם השיר הישראלי שמככב ברשימת ההימורים לזכייה בוצע על הבמה בפעם הראשונה. ברזילי: "אין לי רגע של מנוחה. אני רוצה שזה יהיה הכי מדויק על מנת שזה ייגע בכמה שיותר לבבות"

צילום: דייב שחר, עריכה: אביעד בללי וליאור נאור

על רקע ההצלחה בשנים הקודמות ועם עלייתה של המתמודדת הישראלית לאירוויזיון נטע ברזילי לראש סולם ההימורים העולמי לזכייה בתחרות, אירוע "יזראל קולינג" מתקיים בימים אלו זו השנה השלישית ברציפות. במסגרת האירוע, הגיעו זמרי תחרות אירוויזיון 2018 לביקור בארץ ולמופע קידום מיוחד לקראת התחרות הקרובה שתיערך בחודש מאי בליסבון שבפורטוגל.

אתמול התקיים מיני-אירוויזיון חי בפני הקהל הישראלי בכיכר רבין. 30 המתמודדים שהגיעו לישראל ביצעו את שיריהם לתחרות האירוויזיון הקרובה חודש לפני קיומה. בין יתר המתמודדים עלתה על הבמה גם נציגתנו נטע ברזילי שהעיפה את תל אביב לאוויר עם ביצוע אדיר לשיר "TOY".

"אין לי רגע אחד של מנוחה", אמרה ברזילי. "אני חושבת על מה לעשות ואיך שזה יהיה הכי מדויק ואיך להביא את האנרגיה הכי מדויקת על הבמה כדי שהיא תגיע לכמה שיותר לבבות וכמה שיותר אנשים. זה מה שכולנו מדמיינים מאז שזכיתי בעצם. אני ממש מרגישה שהכול בסדר".

למשלחות מתלווים עיתונאים וצוותי צילום ממדינותיהם. הפרויקט הוא ביוזמתה ובהפקתה של טלי אשכולי, ובחסות החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה, משרד החוץ, משרד התיירות, משרד ירושלים והמורשת, המשרד לשוויון חברתי ועיריית תל אביב-יפו. אירוויזיון 2018 ישודר בשידור ישיר מליסבון בכאן 11.

הביצוע המלא של TOY:

צילום: דייב שחר, עריכה: אביעד בללי וליאור נאור
נטע ברזילי אירוויזיון 2018. דייב שחר
נטע על הבמה, אתמול/דייב שחר
נטע ברזילי אירוויזיון 2018. דייב שחר
מתרגשת. נטע ברזילי/דייב שחר
נטע ברזילי אירוויזיון 2018 TOY. דניאל קמינסקי,
נטע ברזילי/דניאל קמינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully