וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל המוזיקה האלקטרונית גראונדד חוזר בפעם השלישית

11.4.2018 / 16:57

דני טנגליה, אפולוניה, ANDHIM, ארט דיפרטמנט ואמנים אלקטרוניים נוספים יגיעו לאילת לשלושה ימים ולילות של מוזיקה, מיצגי וידאו ארט ותפאורה, פרפורמנס נועז ותאורה מושקעת, זריחות ושקיעות למרגלות הרי אילת וחופי הים האדום

דני טנגליה. יח"צ,
גם הוא בא להרים. דני טנגליה/יח"צ

פסטיבל המוזיקה האלקטרונית גראונדד חוזר בפעם השלישית אל הים האדום, בגרסה שנראית הגדולה והמשמעותית ביותר עד כה. מדובר בשלושה ימים ולילות של מוזיקה ללא הפסקה עם 26 תקליטנים מקרב כמה מאמני הטכנו וההאוס המרגשים והטובים בארץ ובעולם. 70 שעות רצופות של מוזיקה ללא הפסקה, מיצגי וידאו ארט ותפאורה, פרפורמנס נועז ותאורה מושקעת, זריחות ושקיעות למרגלות הרי אילת וחופי הים האדום במתחם סגור של 500 מטר רבוע. שם ניתן גם למצוא ברי קוקטיילים מפנקים, עמדות מסאג', מתחמי חוף ובריכות ואירוח מפנק במלונות המקומיים. הקינוח הוא משט האפטר פארטי המסורתי שסוגר את הפסטיבל מבית היוצר של ה"גראונדד פיראטס". כל אלה יוצרים מעין יקום מקביל שלאורחים, קהל קלאברי ומעורה בסצנה, אין צורך לצאת ממנו למשך כל ימי הפסטיבל.

26 דיג'ייז ינגנו השנה בפסטיבל, בהם דני טנגליה הוותיק והמוערך, ההרכב הצרפתי אפולוניה (שמורכב מ-Dan Ghenacia, Dyed Soundorom ו-Shonky), הצמד הגרמני ANDHIM וכן ארט דיפרטמנט הוא ג'וני וויט. בין המוזיקאים הישראלים שיתקלטו בפסטיבל: CHAIM, יותם אבני, מגית קקון, אסף אמדורסקי ואוריה קלפטר, הבן של ויוצר מאוד מוערך בפני עצמו.

כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully