וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשבילה גיבורים עפים" זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל קאן

11.4.2018 / 22:27

סדרת הדרמה של קשת 12 "בשבילה גיבורים עפים", המבוססת על ספרו של אמיר גוטפרוינד ז"ל, זכתה הערב (רביעי) בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל קאן המוקדש לסדרות טלוויזיה מרחבי העולם. כמו כן זכתה הסדרה "מיגל" בפרס מיוחד על המשחק

צוות הסדרה "בשבילה גיבורים עפים" זכה בפסטיבל קאן. קשת 12,
מימין: משה אשכנזי, יוצר הסדרה עמרי גבעון, נינט טייב ותומר קאפון עם הפסלון אחרי הזכייה/קשת 12

סדרת הדרמה החדשה של קשת 12, "בשבילה גיבורים עפים", זכתה הערב (רביעי) בפרס הסדרה הטובה ביותר ב-"Canneseries", מסגרת חדשה המוקדשת לסדרות טלוויזיה מרחבי העולם. השופטים, שבראשם עומד הסופר הפופולרי הרלן קובן, בחרו בה על פני תשע סדרות אחרות שהתמודדו בקטגוריה.

"בשבילה גיבורים עפים", שגם עשתה את בכורתה העולמית השבוע בקאן, עוקבת אחר מספר חברים ששירתו יחד בגולני וניתקו קשר בעקבות הטראומה שהותירה המלחמה. עשור אחרי כן הם יוצאים למסע בקולומביה - שם גם צולם חלק הארי של הסדרה - בעקבות אהובתו של אחד מחברי הצוות ואחותו של האחר, שהוכרזה כמתה. בין כוכבי "בשבילה גיבורים עפים" נמנים תומר קפון, נינט טייב, משה אשכנזי, מיכאל אלוני ונדב נייטס. את העיבוד הטלוויזיוני, שישודר בקרוב בקשת 12, יצר עמרי גבעון על פי הספר באותו שם של אמיר גוטפרוינד המנוח. כזכור, חלקים מהספר כבר זכו לעיבוד קולנועי בהשראתו: "פעם הייתי" של אבי נשר. הסדרה הופקה על ידי ספירו סרטים.

זו אינה הסדרה הישראלית היחידה שחוזרת עם פסלון - "מיגל" של HOT, זכתה בפרס "הופעה מיוחדת" שהוענק לשחקניה: רן דנקר, ראול מנדז, אביב כרמי, עומר בן דוד ומיגלטו סוחוול. הסדרה עוקבת אחר בחור צעיר המגיע לגואטמלה כדי לאמץ ילד מבית יתומים מקומי, מה שלא הולך בדיוק כמתוכנן.

זכיות נוספות במסגרת "Canneseries" הראשונה: "The Hunter" האיטלקית בפרס השחקן, ו-"State of Happiness" הנורבגית בפרסי התסריט והמוזיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully