וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה ברון כהן יגלם את המרגל הישראלי אלי כהן בסדרה חדשה של נטפליקס

12.4.2018 / 11:58

הקומיקאי הבריטי-יהודי סשה ברון כהן ייכנס לנעליו של אחד המרגלים הנודעים ביותר בתולדות מדינת ישראל, בסדרה חדשה בת ששה פרקים שיוצר גדעון רף ("חטופים") עבור נטפליקס והערוץ הצרפתי +Canal

צילום: באדיבות האתר להנצחת אלי כהן

בסרטון: התלייה של אלי כהן ז"ל


השחקן והקומיקאי הבריטי-יהודי סשה ברון כהן, המוכר בעיקר מתפקידיו הקומיים האיקוניים כמו בוראט ועלי ג'י, יעשה שיפטינג לדרמה מובהקת בסדרה החדשה "המרגל" ("The Spy"). ברון כהן יגלם את המרגל הישראלי האגדי אלי כהן. את הסדרה בת ששת פרקים יצר גדעון רף, האיש שמאחורי "חטופים" (שממנה עובדה "הומלנד") ו"הרודן", בהפקה משותפת של הערוץ הצרפתי +Canal ונטפליקס.

אלי כהן היה אחד מהמרגלים הנודעים ביותר בתולדות מדינת ישראל. הוא חי בדמשק בתחילת שנות ה-60 וריגל עבור המדינה הצעירה שמדרום. כהן הצליח להשתלב בחברה הגבוהה בסוריה והיה מקורב לצמרת הסורית הפוליטית, עד שנתפס נתפס, עונה והוצא להורג. אחרי מותו אמר ראש הממשלה דאז, לוי אשכול, כי "מעשיו של אלי כהן חסכו למדינת ישראל חטיבות רבות של חיילים, והמידע שהביא לפני מלחמת ששת הימים היה מידע שלא יסולא בפז, והביא לניצחון הגדול במלחמת ששת הימים".

סשה ברון כהן בבכורת הסרט "אליס בארץ המראה", 2016. GettyImages
סשה ברון כהן/GettyImages

עבור ברון כהן זה יהיה התפקיד הטלוויזיוני מאז "המופע של עלי ג'י" מראשית המילניום, התוכנית שבה פרץ והציג לעולם שלל דמויות שהפכו לאיקוניות לאורך השנים, בהן בוראט, מעצב האופנה ברונו וכמובן עלי ג'י עצמו. מלבד קומדיה הוא השתתף בעבר בפרויקטים דרמטיים, בכללם "הוגו" של מרטין סקורסזה ו"עלובי החיים", אם כי בשניהם גילם דמויות יחסית קומיות. לסדרה החדשה טרם נקבע מועד שידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully