וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעתו של בריאן וילסון עוברת להיכל התרבות בתל אביב

15.4.2018 / 8:00

שנתיים לאחר שהופיע בישראל בפעם הראשונה, חוזר מנהיג להקת הביץ' בויז להופעה נוספת בישראל. ההופעה תכלול מגוון להיטים מתוך הקריירה בת 54 השנים של ווילסון, הן מתקופת הביץ' בויז והן מקריירת הסולו שלו

בריאן ווילסון, הופעה ברעננה. לירון שניידר,
ווילסון בהופעה הקודמה בישראל לפני שנתיים/לירון שניידר

עדכון אחרון: 31 ביולי 2018


בריאן ווילסון, אחד הכותבים הגדולים בתולדות המוזיקה האמריקאית ולשעבר מנהיג להקת הביץ' בויז, יחזור להופעה נוספת בישראל - וזאת שנתיים לאחר שהופיע כאן לראשונה, לרגל חגיגות 50 השנים לאלבום "Pet Sounds". היוצר בן ה-75 עתיד לבצע במהלך ההופעה שורה של להיטים מתקופתו בביץ' בויז, כמו גם מקריירת הסולו שלו.

דרכו המוזיקלית של ווילסון החלה כבר בעת היותו נער מתבגר, אז היה ממייסדיה של הביץ' בויז ב-1962. אלבום הבכורה של הלהקה "Surfin' Safari" ראה אור באותה שנה. בתחילת דרכה הלהקה אופיינה כ Surf-rock ועסקה בתכנים שמעסיקים מתבגרים, אך במהרה התפתחה ועסקה בנושאים נוספים. החדשנות והיצירתיות של ווילסון הן מבחינת השירה והן מבחינת הכלים המוזיקליים, באו לידי בלהיטים הגדולים שיצר כמו " I Get Around", "California Girls", "Wouldn't it Be Nice", "God Only Knows" ו-"Good Vibrations". בזכות כל אלה ביססה הלהקה את מעמדה כמצליחה והמשפיעה ביותר באמריקה בשנות ה-60.

ווילסון זכה להישגים רבים גם כאמן סולו, מאחוריו 11 אלבומים שהקליט עד היום, כולל "SMiLE"המדובר, שיצא ב 2004 וכלל חומרים שנוצרו בשנות ה-60 אך לא ראו מעולם אור במסגרת אלבום. בזכותו זכה ווילסון בפרס הגראמי הראשון שלו. עם להקה משלו, ווילסון ממשיך להופיע על במות משמעותיות בסיבובי הופעות בינלאומיים.

ההופעה של בריאן ווילסון בישראל תתקיים ב-7 באוגוסט, ב-20:00 בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 169 ש"ח ל-690 ש"ח. להזמנה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully