וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת לונדון גראמר ביטלה את הופעתה בישראל

16.4.2018 / 14:00

"אני כל כך כל כך מצטערת לומר שאנחנו נאלצים לבטל את שתי ההופעות שלנו בישראל וביוון בסוף מאי", כתבה הסולנית במכתב למעריצים ולרוכשי הכרטיסים. "אני הרוסה לגמרי שעלי לאכזב אנשים"

לונדון גראמר, London Grammar. אליוט לי הייזל,
רפואה שלמה. לונדון גראמר, האנה ריד במרכז/אליוט לי הייזל

ההרכב הבריטי לונדון גראמר ביטל את הופעתו בישראל עקב מחלה של הסולנית האנה ריד. הלהקה, שפרצה ב-2013 עם להיטים נוגים ויפים כמו "Strong" ו-"Wasting My Young Years", אמורה הייתה להופיע באמפי-פארק קיסריה בחודש מאי הקרוב, במסגרת סיבוב ההופעות לקידום אלבומה השני, "Truth Is a Beautiful Thing".

"אני כל כך כל כך מצטערת לומר שאנחנו נאלצים לבטל את שתי ההופעות שלנו בישראל וביוון בסוף מאי", כתבה הסולנית במכתב למעריצים ולרוכשי הכרטיסים. "לקראת סוף סיבוב ההופעות האירופאי בשנה שעברה סבלתי מדלקת שקדים חוזרת ונשנית, אבל הרגשתי לא טוב זה זמן מה. כשחזרנו הביתה מהסיבוב, גיליתי שלמעשה יש לי קדחת של הבלוטה בלי שידעתי. הווירוס עלול להשפיע על השקדים, ובסופו של דבר נאלצתי לעבור ניתוח כדי להסיר את שלי. חשבתי שאחזור לעצמי אחרי הניתוח, אבל למרבה הצער אני עדיין סובלת משאר תופעות הלוואי של הקדחת.

"אני הרוסה לגמרי שעלי לאכזב אנשים, אבל הוויתור על שתי ההופעות האלה נותן לי את הזמן שאני זקוקה לו כדי להחלים לגמרי. אני יודעת שזה מאכזב אבל זה עדיף לטווח הארוך, ואני מקווה שנוכל לפצות אתכם ביום מן הימים".

מחברת Vivo Productions נמסר שהם מתנצלים על האכזבה ומוסרים להאנה החלמה מהירה. כספם של רוכשי הכרטיסים יוחזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully