וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהמה בעולם המוזיקה: הדי-ג'יי אביצ'י הלך לעולמו בגיל 28

20.4.2018 / 20:38

גופתו של הדי-ג'יי והמפיק השבדי הנודע נמצאה במוסקט שבעומאן. עד כה לא ברורות נסיבות מותו. בהודעה נמסר: "משפחתו הרוסה ואנו מבקשים מכולם לכבד את בקשתם ולתת להם פרטיות ברגע הקשה הזה"

אימג'בנק GettyImages
אביצ'י. GettyImages
אביצ'י/GettyImages

המוזיקאי, המפיק והדי-ג'יי השבדי הנודע טים ברגלינג, הידוע בשם הבמה "אביצ'י", הלך לעולמו והוא בן 28 בלבד. גופתו נמצאה במוסקט, בירת עומאן. "משפחתו הרוסה ואנו מבקשים מכולם לכבד את בקשתם ולתת להם פרטיות ברגע הקשה הזה", נמסר בהצהרה. נסיבות מותו עד כה לא הובהרו. בעבר סבל אביצ'י מבעיות בריאותיות רבות, ובין השאר סבל מדלקת חריפה בלבלב כתוצאה משתיית יתר וכיס המרה שלו הוסר.

אביצ'י הוא אחד השמות הגדולים של עולם המוזיקה בשנים האחרונות. בעבר היה מועמד פעמיים לפרס הגראמי. הסגנון שלו ששאב מדאפט פאנק תפס תאוצה, והראשון לתמוך בו היה טייסטו שהזמין אותו לרזידנסי קבוע באיביזה. אלבום הבכורה המלא שלו שיצא ב-2013 זכה לביקורות מהללות והגיע לראשי מצעדי המכירות ב-15 מדינות. הקליפ לשיר "Levels" היה מועמד לתואר שיר וקליפ השנה בטקס פרסי MTV ולפרס הגראמי על שיר הדאנס של השנה.

רשימת הלהיטים שלו כוללת את "Wake Me Up, Levels", "I Could Be The One", "You Make Me", "Hey Brother", "Addicted To You" ורבים נוספים. אביצ'י בן ה-26 הופיע בישראל ב-2016. הלהיט "Wake Me Up" הגיע למקום השני במצעד השנתי של גלגלצ ב-2013.

אביצ'י בלייב פארק ראשון לציון. יוסי מאמיה,
אביצ'י בהופעה בישראל/יוסי מאמיה

ב-29 במרץ 2016 הודיע אביצ'י בפרופיל הפייסבוק שלו על הפסקת הופעותיו: "כולנו מגיעים לנקודה בחיים ובקריירה בה אנו מבינים מה הכי חשוב לנו", כתב. "בשבילי זה ליצור מוזיקה. זה הדבר שבשבילו אני חי, מה שאני מרגיש שנולדתי לעשות. בשנה שעברה פרשתי מהופעות חיות ורבים מכם חשבו שזהו זה. אבל הסוף של הופעות מעולם לא היה הסוף של אביצ'י או המוזיקה שלי. במקום זה חזרתי למקום שבו הכל היה הגיוני - האולפן. הבמה הבאה תהיה כולה סביב אהבתי ליצירת מוזיקה למענכם. זוהי ההתחלה של משהו חדש. מקווה שתיהנו מזה ממש כמוני".

  • עוד באותו נושא:
  • אביצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully