וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביאכטה עם משקה ביד: התמונה האחרונה של אביצ'י, יום לפני מותו

22.4.2018 / 10:51

אתר הבידור האמריקני TMZ פרסם תמונה של הדי-ג'יי שהלך לעולמו בסוף השבוע בגיל 28 בלבד. תמונתו צולמה יום לפני מותו והוא נראה שם עם משקה ביד, על יאכטה, לצד שניים מחבריו

אתר הבידור האמריקני TMZ פרסם הבוקר (ראשון) את תמונתו האחרונה של הדי-ג'יי אביצ'י שהלך לעולמו בסוף השבוע בגיל 28 בלבד. התמונה צולמה יום לפני מותו של אביצ'י והוא נראה שם על יאכטה בעיר מוסקט שבנסיכות עומאן, מחויך עם משקה ביד, לצד שניים מחבריו. במקביל לפרסום התמונה הודיעה המשטרה המקומית כי אין חשד לפלילים בעקבות מותו של המוזיקאי והמפיק.

צפו בתמונה:

אביצ'י - צילום של TMZ. מתוך TMZ, מערכת וואלה! NEWS
אביצ'י ושניים מחבריו/מערכת וואלה! NEWS, מתוך TMZ

לא ברור אם המשקה שבידו של אביצ'י - ששמו האמיתי הוא טים ברגלינג - הוא משקה אלכוהולי, שכן בעבר הוא נאבק בהתמכרות לטיפה המרה ואף אושפז פעמיים עקב בעיות שקשורות לאלכוהול. בין היתר הוסר כיס המרה שלו והוא סבל מדלקת חריפה בלבלב. במספר כלי תקשורת מעבר לים צוטטו אנשים שראו אותו בימיו האחרונים וטענו כי "הוא נראה במצב רוח טוב ונהנה מהזמן שלו". גופתו תוטס השבוע מעומאן אל שבדיה מולדתו. אחיו, דיוויד ברגלינג, הגיע לעומאן כדי לקבל פרטים נוספים אודות נסיבות מותו של אחיו.

אביצ'י הוא אחד השמות הגדולים של עולם המוזיקה בשנים האחרונות. בעבר היה מועמד פעמיים לפרס הגראמי. הסגנון שלו ששאב מדאפט פאנק תפס תאוצה, והראשון לתמוך בו היה טייסטו שהזמין אותו לרזידנסי קבוע באיביזה. אלבום הבכורה המלא שלו שיצא ב-2013 זכה לביקורות מהללות והגיע לראשי מצעדי המכירות ב-15 מדינות. הקליפ לשיר "Levels" היה מועמד לתואר שיר וקליפ השנה בטקס פרסי MTV ולפרס הגראמי על שיר הדאנס של השנה.

רשימת הלהיטים שלו כוללת את "Wake Me Up, Levels", "I Could Be The One", "You Make Me", "Hey Brother", "Addicted To You" ורבים נוספים. אביצ'י בן ה-26 הופיע בישראל ב-2016. הלהיט "Wake Me Up" הגיע למקום השני במצעד השנתי של גלגלצ ב-2013.

  • עוד באותו נושא:
  • אביצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully