וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאס גותיק (Mass Gothic) יגיע להופעה בישראל

23.4.2018 / 11:00

הפרויקט של נואל הרו (Hooray for Earth) יגיע להופעה בישראל, בערב משותף עם דמיאן ג'וראדו במועדון הבארבי. השיר "Play The Song" של ההרכב הפך ללהיט אינדי בישראל והגיע למקום השישי במצעד שירי שנת 2017 של הקצה

מאס גותיק, Mass Gothic. יח"צ,
כבש את חובבי האינדי בישראל. נואל הארו יחד עם שותפתו לדרכים, ג'סיקה זמברי, מאס גותיק/יח"צ

מאס גותיק (Mass Gothic), הלא הוא נואל הרו, יגיע להופעה ראשונה בישראל כשהוא מחוזק בשותפתו להופעות החיות, ג'סיקה זמברי. ההופעה תכלול גם את דמיאן ג'וראדו ותצטרף לערב שמעמיד יחד שניים מכותבי השירים הבולטים בעולם האינדי העכשווי.

אלבום הבכורה של מאס גותיק יצא בלייבל הנחשב סאב פופ ב-2016, פרויקט חדש של נואל הרו (Heroux), חבר לשעבר בלהקת האינדי Hooray For Earth, שהוציאה שלושה אלבומים והתפרקה ב-2014. הרו כאמור לא שקט על השמרים ויצא לקריירת סולו בדמות הפרויקט מאס גותיק, שהניב יהלומי אינדי דוגמת "Nice Night" ו-"Every Night You've Got To Save Me".

ה-EP שהוציאו מאס גותיק ב-2017 הניב סיפור רומנטי מהיפים ביותר שנראו בשנים האחרונות בתעשיית המוזיקה המקומית: קוואמי מרדיו הקצה וגלגלצ, מעריץ נלהב של נואל הרו, רכש את ה-EP החדש של מאס גותיק מיד עם צאתו, ולאחר שהפך את השיר "Play The Song" ללהיט בקרב הקהילה האלטרנטיבית בישראל, גילה שהרו החליט להסיר את השיר מכל מיני סיבות, אך נתן לקוואמי אישור להמשיך להשמיע אותו. במצעד "הקצה" השנתי זכה השיר למקום ה-6 מיד אחרי קנדריק לאמאר, ארקייד פייר, LCD סאונדסיסטם וסוזנה סונדפור.

אל ישראל יגיעו מאס גותיק ב-8 בספטמבר במועדון הבארבי, בהפקת Zuzz Agency האחראית גם על בואם הקרוב של Cigarettes After Sex, KNOWER וכמובן דמיאן ג'וראדו. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully