וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה כאוטי: די אנטוורד חוזרים להופעה בישראל בקיץ הקרוב

23.4.2018 / 6:05

שנתיים לאחר הופעתם בישראל, חוזרת תופעת הרייב-ראפ הדרום אפריקאית המופרעת לביקור נוסף בישראל. ההופעה תתקיים בקיץ הקרוב בלייב-פארק ראשון לציון. כל הפרטים

די אנטוורד, הופעה בראשון לציון. ניב אהרונסון
די אנטוורד בביקורם הקודם בישראל/ניב אהרונסון

שנתיים אחרי הופעתם בישראל, יחזור לישראל צמד הרייב-ראפרים המופרע "די אנטוורד", המורכב מנינג'ה (ווטקין טיודור ג'ונס) ומיולנדי ויסר. המופע יתקיים ב-2 באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון. המופע הפותח: MOONCHILD SANELLY.

יחד עם די ג'יי היי-טק יצר הצמד הדרום-אפריקאי הפרוע בשורה מוזיקלית יוצאת דופן בחדשנות שלה, מלא בביטים אלקטרוניים דחוסים ראפ וולגרי ומראה עתידני פרוע. השניים זכו לתהילה עולמית עם יציאת הקליפ הראשון שלהם, "Enter The Ninja", שהכיר לעולם את מראה הלוליטה האנדרוגיני ונוכחות של ראפר מהגטו, עם קולה העדין של יולנדי מול הטקסטים הבוטים והנוכחות המפחידה של נינג'ה. להיטים אחרים של ההרכב - כמו "I Fink U Freeky", "Fatty Boom Boom", "Rich Bitch", "Baby's On Fire", "Cookie Thumper" - זכו גם הם לקליפים שהמשיכו באותו קו אסתטי ופרובוקטיבי.

אלבומם האחרון שיצא ב-2016 Mount Ninji and Da Nice Time Kid ממשיך את הקו הסוריאליסטי המבעית שהפך לסימן ההיכר שלהם עם להיטים חמושים בקליפים בומבסטיים לראפ החבלה התוקפני של השניים. זהו האלבום הראשון בו צירפו חבר רביעי, המפיק DJ MUGGS שמוכר בעיקר מעבודתו עם CYPRESS HILL ותרם לאלבום סאונד אפל.

כרטיסים בעלות של 239 שקלים במכירה מוקדמת. מחיר מלא - 289 שקלים.

די אנטוורד, הופעה בראשון לציון. ניב אהרונסון
די אנטוורד בביקורם הקודם בישראל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully