וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלמה זהר ויריד "צבע טרי": 5 דברים שאסור לפספס השבוע

26.4.2018 / 0:00

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד - ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עלמה זהר משיקה אלבום חדש

עלמה זהר מעולם לא חששה להגיד מה שבא לה ולעשות מה שמתחשק לה, והאלבום החדש שהוציאה באחרונה ("חיים משוגעים") הוא עדות נוספת לכך: היא מערבבת טקסטים חזקים עם ביטים אלקטרוניים, מתבלת בנגיעות אמהריות ומקנחת בגרוב ים-תיכוני. במופע ההשקה לאלבומה המצוין היא תארח מוזיקאית נפלאה נוספת - קרולינה, ואנחנו בטוחים שיהיה משובח.

מתי? יום שני, 30.4, ב-20:30

איפה? זאפה תל אביב

עלמה זהר - כחולת עיניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"צבע טרי"

יריד האמנות הגדול בהיקפו, "צבע טרי", יתקיים זו הפעם העשירית. בין השאר היריד יכלול את תערוכת העשור, ובה מאות אמניות ואמנים שכיכבו לאורך השנים ב"צבע טרי", שיציגו יצירות העוסקות בדרך, בתהליכים ובצמיחה; פרויקט של ציור קיר על חזיתות ביתני מרכז הירידים, בביצוע האמנים ליאור בנטוב ובעז סידס, שמתיימר להיות יצירת האמנות הגדולה בתל אביב; ופרויקט בשם "עם מוגבלות. ללא מוגבלות. אנשים", שיכלול את המיצג "כרזות זזות" בו סטודנטים משנים ג' ו-ד' במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל באים לנפץ את הסטיגמות הקשורות באנשים עם מוגבלות.

מתי? 30-26 באפריל

איפה? מרכז הירידים, תל אביב

היצירה "התעוררות פין-אפ 2" של לילך מדר. יח"צ,
היצירה "התעוררות פין-אפ 2" של לילך מדר/יח"צ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל א-ז'אנר 2018 בתיאטרון תמונע

איזו משמעות יש היום ל"חצר האחורית" בישראל ובעולם? פסטיבל א-ז'אנר 2018 ביקש מיוצרים ויוצרות להגיב עליו כמושג וכרעיון ולטפל בו כמקום שבו אנו מניחים דברים שאנחנו מתביישים בהם או שאין בהם יותר צורך. בין יתר המופעים והעבודות שיוצגו בפסטיבל: המשורר שלומי חתוכה יראיין אקטיביסטים ואקטיביסטיות שנמצאים ביום יום בחצרות אחוריות; מיצב סאונד העושה שימוש בהקלטות שטח מהחצר האחורית של תל אביב; מיצבי אור וסאונד, ועוד ועוד.

מתי? 25.4.18 - 28.4.18

איפה? תיאטרון תמונע (לפרטים נוספים)

הצצה המערכת שלומי חתוכה.
שלומי חתוכה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רון כהן - זאפה הרצליה

השם של רון כהן לא נשמע לכם מוכר, אך מי שחי ברשתות החברתיות לא יצליח לפספס את הראפר שמפגיז ביוטיוב ונושא איתו קהל מעריצים נאמן והדוק לכל הופעותיו. מי שגילה באחרונה את כישרונו של כהן הוא דודו אהרון שבחר בו לשיר בשירו "חושב עליה" שיצא זה מכבר. השבוע הוא יופיע בזאפה הרצליה ויש מצב שבקרוב כולכם תכירו את השם שלו.

מתי? יום ראשון, 29 באפריל

איפה? זאפה הרצליה

רון כהן - יהיה בסדר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל "צ'ינמה איטליה"

ההצלחה המטורפת של "זרים מושלמים" חיזקה את סיפור האהבה ארוך השנים בין הקהל הישראלי לקולנוע האיטלקי, והוא ממשיך כעת בפסטיבל "צ'ינמה איטליה" שמתקיים בסינמטקים של תל-אביב, חיפה, ירושלים, הרצליה, חולון ושדרות.

האירוע נמצא בעיצומו ויימשך בימים הקרובים. בין השאר, אפשר יהיה לראות במסגרת זו סרטים חדשים ומדוברים כמו "א צ'אמברה", וגם קלאסיקות ענק של הניאו-ריאליזם האיטלקי, כמו "האורז המר", לדוגמה. בכל המקרים, מדובר בהזדמנות נדירה וחד-פעמית לעשות זאת על המסך הגדול, אז לא כדאי לפספס.

מתי? מעכשיו ועד סוף מאי

איפה? בסינמטקים ברחבי הארץ (המועדים המדויקים משתנים מעיר לעיר)

טריילר של א' צ'אמברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת החתונות

טקס הדלקת המשואות ושאר חגיגות העצמאות אמנם הסתיימו, אבל הרע מכל עוד לפנינו: ל"ג בעומר ביום רביעי וזה סימן שעונת החתונות מתחילה וסביר להניח שתמצאו את עצמכם באחד מימי השבוע הבא כשאתם עומדים בתור ענק לבופה, מוקפים באנשים שמעולם לא ראיתם ולא תראו שוב, וכל זאת כמובן לצלילי "שני משוגעים" ובזמן שיש משחק גומלין בליגת האלופות.

נכון, הכל כבר נאמר בנושא, אבל מה זה עוזר אם אף אחד לא עושה שום דבר בנידון? האובססיה הישראלית לחתונות עודנה בשיאה וכך גם הרנדומליות של רשימות המוזמנים. אז תזכורת: בפעם הבאה שמגיע אליכם מייל עם הכותרת "Save The Date" אנא מהרו לענות "שיט, אני בדיוק לא פה".

  • עוד באותו נושא:
  • עלמה זהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully