וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט הוליוודי חדש לפפושדו וקשלס: סרט פעולה שבמרכזו דמות נשית

23.4.2018 / 21:24

לאחר קרב ממושך בין מתעניינים רבים, שתי חברות בינלאומיות מובילו רכשו את הזכויות לפרויקט החדש של צמד הקולנוענים הישראלי, המוגדר כהפקה שיש לה פוטנציאל להוליד סדרת סרטים

קשלס ופפושדו. גיורא ביח,
ממשיכים לצבור פרויקטים חדשים. נבות פפושדו/גיורא ביח

צמד הבמאים הישראלים נבות פפושדו ואהרון קשלס ממשיכים לקדם את הקריירה שלהם מעבר לים. אתר דדליין מפרסם כי לאחר קרב ממושך על זכויות הפרויקט החדש שלהם, הוא נרכש בסופו של דבר בידי שתי חברות מובילות: סטודיו קאנל, מן השחקניות האירופאיות החזקות בתחום ו-The Picture Company האמריקאית והמובילה אף היא.

על פי הפרטים שפורסמו, שם הסרט הוא "Gunpowder Milkshake" והוא צפוי להיות מותחן-פעולה עם מיתולוגיה עשירה, שבמרכזו דמות נשית. פרטים נוספים על הסרט לא ניתנו, אולם הסיפור שיצרו פפושדו וקשלס בצוותא עם אהוד לבסקי מוגדר כמי שניחן בפוטנציאל לסדרת סרטים עתידית, במידה והסרט הראשון יצליח כמובן. המעניין הוא שבניגוד לרוב ההפקות העכשוויות מסוג זה בהוליווד, כאן לא מדובר בפרויקט המבוסס על קומיקס או על חומרים קיימים, אלא על תסריט מקורי לחלוטין. בקיצור, מדובר בהישג אדיר לצמד הישראלי.

הליהוקים לסרט יחלו בקרוב, וההפקה צפויה לצאת לדרך במהלך הסתיו. זהו רק פרויקט הוליוודי אחד עליו עובדים הבמאים הישראלים בימים אלה. סרט נוסף שנמצא בתהליכי הפקה ראשוניים הוא דרמת ערפדים בשם "We Are All Monsters Here", המבוסס על סיפור קצר מאת הסופרת קלי ארמסטרונג. במוקד העלילה יעמדו שתי נשים שמנסות להתמודד עם התפרצותו של וירוס נדיר ומסוכן.

קשלס ופפושדו עשו את הפריצה הגדולה אל המיינסטרים הקולנועי העולמי ב-2013 עם סרטם העלילתי הארוך השני, "מי מפחד מהזאב הרע", שזכה לשבחים רבים ברחבי העולם, הוצג בפסטיבלים נבחרים ואף הוכתר על ידי קוונטין טרנטינו לסרט הטוב של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully